دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بازگشت غافلان جنسی به سلامت

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازگشت غافلان جنسی به سلامت

کتاب بازگشت غافلان جنسی به سلامت نوشته‌ی امیر رضا عطری کرمانشاهی، با نگاهی کلی گرایانه به فطرت و همه‌ی دین‌ها و مذاهب یکتا پرستانه، راه‌های پیشگیری و درمان رفتار‌های جنسی اشتباه را بیان می‌کند.

افراد بسیاری در جهان هستند که به نوع یا انواعی از ((اشتباهات روانی - جنسی)) دچار بوده یا هستند و خواهان بیرون آمدن از این اشتباهات و پیامد هایشان می‌باشند. از طرفی، بسیاری از مسئولان حکومت‌های دین محورانه و دانشمندان دینی دین‌ها و مذاهب گوناگون، برنامه‌ی دغدغه‌مندانه و دلسوزانه‌ای برای نجات چنین افرادی ندارند و درک ریشه‌ای و متقابلی هم از چنین بحران‌هایی ندارند. این در حالی است که متن‌های دینی فراوانی وجود دارد که با تدبر روشمند در آن‌ها می‌توان با برداشت و طرح یک سری موضوعات اخلاقی در این باره به جامعه، از بسیاری از این غفلت‌ها پیشگیری کرد یا برای حلشان، راه‌های درمان ارائه کرد.

در بخشی از کتاب بازگشت غافلان جنسی به سلامت می‌خوانیم:

کسی که بالغانه پیرو یکی از دین‌های زرتشیت، یهودیت، مسیحیت، صابئیت و اسلام بوده، اما بنا به هر علتی، حرام بودن یک سری پندار رفتار‌های جنسی را نمی‌دانسته و عمل یا اعمالی از آن‌ها را مرتکب شده و پس از آن، از آن موضوعات آگاهی پیدا کرده، قطعا خداوند و دود آن عمل یا اعمال پیشینش را می‌بخشد اما نادانی‌اش زشتی و قبح دارد و نه تنها دیگر حق انجام دادن مجدد آن عمل یا اعمال اشتباهش را ندارد، بلکه باید بر اساس دین و مذهبش، دست کم دانایی شرعی خود را بالا ببرد، خسارات جسمی-جنسی-ذهنی-روحی حاصل از کار هایش را نسبت به خودش با خودش و دیگران، جبران کند و تبعات شرعی اعمال پیشینش را نیز رعایت کند.

کلمات کلیدی: خودارضایی، عوارض خودارضایی، اختلالات جنسی، درمان مشکلات جنسی، مشکلات جنسی، اخلاق جنسی، درمان اختلالات جنسی، مسائل جنسی و روابط زناشوئی، همجنس گرایی، زنا، دانلود pdf کتاب بازگشت غافلان جنسی به سلامت، دانلود کتاب بازگشت غافلان جنسی به سلامت pdf، روابط جنسی، مسائل جنسی، آموزش مسائل جنسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.