دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گفتارهای خانواده و زناشویی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گفتارهای خانواده و زناشویی

احسان کوثری نیا در کتاب گفتارهای خانواده و زناشویی، مجموعه‌ای از مقالات و نوشته‌ها را در حوزه های مختلف مباحث خانواده و زناشویی از منابع گوناگون ترجمه و تدوین کرده است.

این نوشتارها سعی شده با زبانی ساده و قابل فهم برای عموم افراد نگاشته شود و در عین حال از منابع معتبر علمی و آخرین دستاوردهای پژوهشی در سطح بین‌الملل اخذ شده است. مطالب این کتاب برای علاقمندان حوزه سلامت و مشاوره خانواده، دانشجویان رشته‌های روانشناسی و کلیه مخاطبانی که به دنبال افزایش اطلاعات عمومی خود در زمینه‌های علمی تربیت کودکان، خانواده و زناشویی هستند، سودمند خواهد بود. منابع و مراجع هر نوشتار در پایان آن آمده است.

در بخشی از کتاب گفتارهای خانواده و زناشویی می‌خوانیم:

به فرزندتان امکان بروز توانایی‌هایش را بدهید. هیچ چیز همانند افتخار و مباهاتی که والدین از موفقیت‌های فرزندشان احساس می‌کنند نیست. این موفقیت محصول مشترک تلاش و پشتکار والدین و فرزند است. این افتخار واقعی، در حقیقت در اثر کمک به فرزند برای تحقق بخشیدن به توانمندی‌هایش ایجاد می شود. افرادی در جهان وجود داشته اند که به اصطلاح خودساخته بوده و مسیر واقعی خود را بدون کمک پدر و مادرشان طی کرده اند.

آن‌ها برای رسیدن به اوج موفقیت از تمام موانع عبور کرده‌اند و این گونه افراد دشواری‌های بیشتری نسبت به دیگران در راه خود تجربه کرده‌اند، که البته این افراد بسیار کمیاب‌اند. والدین عمدتاً علاقمنداند بدانند که چگونه برخی از کودکان در تحصیل، ورزش و سایر زمینه‌ها از دیگران پیشروتراند. پیشنهادهای ارایه شده در اینجا مبتنی بر تجربیات آموزشی نگارنده می‌باشد. بررسی رویکرد والدین کودکان موفق، نشان می‌دهد که این گونه افراد، به جز در موارد بسیار نادر، هوش و ذکاوت فوق‌العاده‌ای که به طور ارثی به فرزندشان منتقل شده باشد، نداشته‌اند. اندکی الهام بخشیدن، مشارکت و نوآوری، سهم این والدین در موفقیت فرزندانشان بوده است.

کلمات کلیدی: راهنمای زندگی زناشویی، داشتن زندگی زناشویی موفق، راه کارهای بهبود رابطه با همسر، رفع مشکلات زناشویی، روابط زن و مرد، روابط عاطفی، مسائل جنسی، ازدواج، خانواده و ارتباطات، موفقیت در زندگی زناشویی، حل مشکلات زناشویی، موفقیت در زندگی، داشتن زندگی عاشقانه، روابط زناشویی، زندگی زناشویی، دانستنیهای زناشویی pdf، دانلود کتاب دانستنیهای زناشویی pdf، راه و رسم زندگی، عشق ورزیدن به همسر، آموزش زناشویی، آموزش روابط زناشویی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.