دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان ابریشم زندگی من

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان ابریشم زندگی من

کتاب رمان ابریشم زندگی من اثر یاس صبوری، داستان پسری را روایت می‌کند که زندگی‌اش به دست روزگار دچار طوفان شده است.

در بخشی از کتاب رمان ابریشم زندگی من می‌خوانیم:

دو ماهی می‌شد که افق تو کما بود. بابا به کارخانه برگشت و مشغول کار روزمره‌اش شد. اکثر شب‌ها را پیش مامان می‌رفت و کم به خانه می‌آمد. طی این دو ماه خاله ندا و شوهرش یک لحظه بابا و بهار را تنها نگذاشتند. خاله ندا حق مادری را برای بهار و عمو باقر حق برادری برای بابا به جا آورده بودند. هفته‌ای دو روز بهار پیش سنا بود و سنا پیش بهار می‌آمد تا احساس تنهایی نکند.

تنها در اتاقم بودم و پرونده‌ی گیتی را مطالعه می‌کردم. از روزی که بهار همدم سناشده و اکثر روزها را باهم بودند حالش خیلی بهتر شده بود. اما امان از روزی که مهتاب هم به آن‌ها اضافه می‌شد دیگه آن روز رنگ آسایش را در خانه نمی‌دیدم و امروز هم از آن روزها بود که سه تفنگدار دور هم جمع شده بودند. باربد هم که خدای خونسردی بود یعنی عادت داشت که تو هر شرایطی حتی سر و صدا هم بخوابد.

از اتاق خارج شدم تا ساکت‌شان کنم که با دیدن صحنه‌ی به هم ریخته‌ی سالن آه از نهادم بلند شد. سالن درست عین میدان جنگ شده بود و عشرت بیچاره فقط نظاره‌گر شیطنت آن‌ها بود و هی سرش را تکان می‌داد. بهار چشمش به من افتاد و گفت: بهراد تو هم بیا. دست به کمر زدم. با اخم و اخطارگونه گفتم: همین حالا همه جا را تمیز می‌کنید وگرنه باید تا شب خانه را از بالا تا پایین بسابید و تمیز کنید باهر سه‌تاتون هستم، صد رحمت به بچه‌های کوچک شماها که از آن‌ها هم بدتر هستید.

کلمات کلیدی: رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان ابریشم زندگی من، دانلود رمان ابریشم زندگی من PDF، دانلود رمان ابریشم زندگی من پی دی اف، رمان های یاس صبور، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، رمان جدید عاشقانه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.