دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ابر جاذب: روش‌هایی برای تجلی زندگی‌ای فراتر از رویاهایتان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ابر جاذب: روش‌هایی برای تجلی زندگی‌ای فراتر از رویاهایتان

گابریل برنستین در کتاب ابر جاذب: روش‌هایی برای تجلی زندگی‌ای فراتر از رویاهایتان شما را به یک ابرقهرمان تبدیل می‌کند تا بتوانید هر چیزی را به سوی خود جذب کنید.

با مطالعه‌ی این کتاب دیگر از آینده نمی‌ترسید و درون لذت و خوشبختی شیرجه می‌زنید و کم کم به این درک دست پیدا می‌کنید که شادی و خوشبختی حقی است که همواره داشته‌اید. از طرف دیگر، یاد می‌گیرید که چگونه برای مواجه با زندگی و مشکلات آن آماده باشید و با زحمتی اندک به خواسته‌هایتان برسید.

در بخشی از کتاب ابر جاذب می‌خوانیم:

دریافته‌ام که نوشتن برای ارتباط با راهنماهایم تأثیر بسیار قدرتمندی دارد. معمولاً در مراقبه ساکت می‌نشینم و دفترچه‌ام را هم کنارم می‌گذارم. قبل‌از اینکه مراقبه‌ام را شروع کنم، نیتم را بالای صفحه می‌نویسم. می‌نویسم: «سپاس‌گزارم‌ای راهنماهای حقیقت و شفقت برتر به‌خاطر راهنمایی روشنی که درمورد... به من هدیه می‌کنید.» برای سلامتی، زندگی مشترک، کسب‌وکار یا هرچیزی که می‌خواهم، ازشان تقاضای حمایت می‌کنم. سپس به‌آرامی و در سکوت خودم را به مراقبه می‌برم. در نقطه‌ای از مراقبه که متوجه اشاره‌ای ازسوی راهنماهای معنوی‌ام می‌شوم، قلمم را برمی‌دارم و آزادانه می‌نویسم. می‌گذارم قلمم جاری شود و هیچ‌چیز را بازنویسی نمی‌کنم. ظرف تنها چند لحظه زیباترین و عمیق‌ترین کلمات متولد می‌شوند. کلمات و افکاری که متعلق به ذهن من نیستند روی صفحه جاری می‌شوند. اغلب از بعضی‌از راهنمایی‌هایی که دریافت می‌کنم حیرت‌زده می‌شوم.

کلمات کلیدی: قانون جذب، موفقیت در زندگی، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، آموزش قانون جذب، جذب موفقیت، مراحل قانون جذب، قانون موفقیت، جذابیت، رسیدن به موفقیت، راهنمای موفقیت، راه های موفقیت، موفقیت در کسب و کار، تغییر زندگی، رسیدن به خواسته ها، تغییر در خود، موفقیتهای فردی، راز موفقیت، موفقیت در کار، راهنمای موفقیتهای فردی، گبریل برنستین، گابریل برنستاین، گابریل برن استین، روش هایی برای تجلی زندگی ای فراتر از رویایتان، راه و رسم زندگی، Super Attractor، Bernstein Gabrielle،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.