دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تاملاتی در باب گذشته

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تاملاتی در باب گذشته

کتاب تاملاتی در باب گذشته نوشته‌ی اشکان سال، گفتاری در روانشناسی عامیانه محسوب می‌شود. هیچ انسانی نیست که وقتی به گذشته فکر کند دچار تنش نشود و افسوس نخورد.

گاهی انسان‌هایی پیدا می‌شوند که حتی در گذشته روزگار می‌گذرانند تا جایی که آینده را فراموش می‌کنند. شکست‌های عاطفی، فریب‌ها، ابزارشدگی، دروغ‌ها و خیلی چیز‌های دیگر در گذشته هستند. گاهی گذشته همچون صندوقی است که وقتی در آن باز می‌شود درد‌ها به همراه دارد.

در بخشی از کتاب تاملاتی در باب گذشته می‌خوانیم:

حقایق را باید پذیرفت، کسی که حقایق و امور واقع را نمی‌پذیرد اساساً با مشکل شناخت دست و پنجه نرم می‌کند. همه در گذشته اشتباهاتی داشته‌اند هر کس دارای خاطرات ناگواریست که وقتی بدان‌ها برمی‌گردد اظطراب می‌گیرد، ناراحت می‌شود بگذارید روی شکست یک رابطه احساسی یا عاشقانه کار کنیم زیرا که تجربه مشترک اغلب انسان‌هاست.

در قطار، اتوبوس یا پشت فرمان اتومبیل یا حتی در هنگام پیاده‌روی به یک باره یاد کسی که واقعاً شیفته او بودیم می‌افتیم و البته بنا به دلایلی ماه‌ها می‌شود قطع رابطه کرده‌ایم، این خاطرات ما را اندوهگین و دل‌تنگ می‌کنند. خب چه کاری می‌توانیم بکنیم؟ گذشته که از کف رفته اندوه و ماتم هم کاری از پیش نمی‌برند آیا راهی برای برقراری رابطه دوباره هست؟ اگر پاسخ مثبت است تشریفات را کنار بگذارید و ارتباط برقرار کنید؛ مثلاً تماس بگیرید و این را بگویید: حاضری که از نو شروع کنیم.

کلمات کلیدی: روانشناسی اشتباهات گذشته، در گذشته ماندن، چرا همیشه به گذشته فکر میکنم، تجربه های تلخ، حسرت خوردن، رخدادهای گذشته، رها سازی تجربیات منفی گذشته، سفر به گذشته، افکار آزار دهنده، روانشناسی، تأملاتی در باب گذشته، دانلود رایگان کتاب، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل، دانلود کتاب روانشناسی pdf، pdf روانشناسی عمومی، کتاب روانشناسی، دانلود کتاب روانشناسی، چگونه رابطه گذشته را فراموش کنیم، پاک کردن خاطرات گذشته، روانشناسی خاطرات تلخ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.