دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مغزت را مرتب سازی کن!

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مغزت را مرتب سازی کن!

کتاب مغزت را مرتب سازی کن! به قلم جک لوییس و آدریان وبستر، اثری بسیار الهام بخش و جذاب به شمار می‌رود که به ‌همراه راه‌حل‌های فراوان سبب می‌شود تا از گران‌بهاترین دارایی‌تان یعنی مغز خود درست بهره بگیرید.

هدف اصلی کتاب حاضر این است‌ که شما را تحریک کند تا تأثیر چشم‌گیری را در نظر بگیرید که نوروپلاستی توانایی مغز، برای تغییر فیزیکی به هنگام مقابله با هر شرایطی می‌تواند روی رفتار شما بگذارد. باورها و رفتارهای کنونی شما با توجه به اتفاقات و افکاری در گذشته که به طور مداوم در زندگی روزمره خود از قبل تاکنون با آن‌ها مواجه می‌شدید، شکل گرفته‌اند. باورها و رفتارهای آینده با توجه به هر فکر، افراد یا مکانی که از الان انتخاب می‌کنید تا مرتباً و به شدت با آن درگیر شوید، شکل می‌گیرند. مغز به طور مداوم و 24 ساعته، چرخه‌ای را‌ که داخل آن وجود دارد، به ‌روز رسانی یا جمع‌ و جور می‌کند، حال چه برای اهدافی والاتر یا پست‌تر.

در بخشی از کتاب مغزت را مرتب سازی کن! می‌خوانیم:

دقیقاً بالای جایگاه لولۀ بادامی خط پاداش قرار دارد که به اعماق مغز وارد می‌شود. این بخش به این صورت شکل گرفته که با انجام دادنِ فعالیت‌هایی که بقا را ترویج می‌کنند مانند: خوردن، نوشیدن و یا آمیزش جنسی، حسِ لذت را تولید می‌کنند. جایگاه‌های ناحیه تناسلی شکمی، هسته مغزی و ناحیه پیشین حدقه‌ای که در مجموع به عنوان گذرگاه پاداش شناخته شده‌اند هم در تصمیم‌گیری نقش مهمی دارند. همان‌طور که ما را قادر می‌سازند تا در هر شرایطی احساس لذت کنیم، جایگاه هستۀ مغزی پیش‌بینیِ دارای پاداش تأمین می‌کند که بر اساس این است که ما چقدر سود یا لذت از انتخاب یک گزینه بر گزینه‌ای دیگر به دست می‌آوریم. این نه تنها به معنای آن است که آن‌ها در هدایت هر تصمیمی که گرفته شده هماهنگ هستند، بلکه برای فرآیند یادگیری هم اساسی هستند. بدون سازوکار پاداش هیچ وقت نمی‌توانیم از اشتباهاتمان درس بگیریم.

کلمات کلیدی: مدیریت ذهن، تقویت عملکرد ذهنی، مغز انسان، تقویت مغز، شناخت مغز، اطلاعاتی درباره مغز انسان، ظرفیت های مغز، افزایش قدرت یادگیری مغز، افزایش سرعت پردازش مغز، ذهن، شناخت ذهن، تقویت ذهن، ذهن انسان، استفاده از قدرت ذهن، قدرت ذهن انسان، سلامت مغز، عملکرد ذهن، توانایی های مغز انسان، تفاوت ذهن و مغز، ساختار مغز انسان، جک لوئیس، گفتگوی کوتاه میان جک لوئیس و آدریان وبستر، کتاب مغزت را مرتب سازی کن، اضطراب، استرس و اضطراب، تغییر زندگی، راه و رسم زندگی، مهارت های زندگی، Sort your brain out، Jack Lewis، Adrian Webster،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.