دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب امروز نه! فردا انجامش می‌دهم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب امروز نه! فردا انجامش می‌دهم

کتاب امروز نه! فردا انجامش می‌دهم نوشته‌ی محمدمهدی دهقان، یک کتاب کوتاب، ساده و کاربردی است که درک خوبی از اهمال کاری برای شما ایجاد می‌کند.

چه چیزی باعث شده است که درست در همین لحظه اینجا باشید؟ احتمالاً مدت‌هاست که کارتان را از امروز به فردا می‌اندازید و دیگر از این وضعیت خسته شده‌اید. شاید هم برای طفره رفتن از انجام کاری که باید در همین لحظه انجام می‌دادید، اینجا هستید (حاضرید هر کاری بکنید الّا کار مهمی که همین الان باید انجام بشود). 

اهمال کاری، پشت گوش انداختن، طفره رفتن از انجام کاری، امروز و فردا کردن، به تعویق انداختن و … همه واژه‌هایی هستند که یک چیز را در ذهن ما تداعی می‌کنند: «الان باید کاری را انجام بدهیم اما ترجیح می‌دهیم هر کاری بکنیم به جز همین یک کار!». 

قرار است خانه را تمیز کنیم اما پیش خودمان می‌گوییم: «بذار قبلش یه سری به اینستاگرام بزنم ببینم چه خبره؟!». قرار است برای امتحان درس بخوانیم اما ناگهان به آشپزی و باغبانی علاقه‌مند می‌شویم. خلاصه که حاضریم سخت‌ترین کارها را انجام بدهیم اما کاری را که باید انجام بدهیم، انجام ندهیم. این مسئله، مسئله دیروز و امروز نیست؛ قدمتی به بلندای تاریخ بشر دارد. این مسئله، فقط مسئله من و شما نیست؛ مسئله تمام آدم‌هاست! همه آدم‌ها اهمال کاری می‌کنند؛ اما اهمال کاری زمانی به عنوان یک مسئله اساسی جای نگرانی دارد که بر روی اهداف ما تاثیر بگذارد. اهداف ما، زندگی‌مان را شکل می‌دهند. اگر به اهداف‌مان نرسیم، زندگی بی‌معنی خواهد بود. اگر شما هم مدت‌هاست که درگیر اهمال کاری هستید، احتمالاً کتاب‌هایی در این زمینه مطالعه کرده‌اید. کتاب امروز نه! فردا انجامش می‌دهم، کمی متفاوت‌تر از کتاب‌هایی است که تا به حال خوانده‌اید.

کلمات کلیدی: مدیریت زمان، مبارزه با تنبلی، مبارزه با تنبلی و بی حوصلگی، آموزش مدیریت زمان، دانلود کتاب مدیریت زمان، توانایی مدیریت زمان، تکنیک های مدیریت زمان، مدیریت زمان و برنامه ریزی، اصول مدیریت زمان، مهارت های مدیریت زمان، مدیریت زمان چیست، مزایای مدیریت زمان، خودسازی، تغییر در خود، تغییر خود، تغییر رفتار، تغییر زندگی، کتاب وقتی فردا هست امروز چرا؟، کتاب کوچک اهمال کاری، مدیریت زمان pdf، مدیریت زمان و برنامه ریزی pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.