دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ذهنیت رشد پذیر دریچه‌ای به سوی زندگی بهتر

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ذهنیت رشد پذیر دریچه‌ای به سوی زندگی بهتر

کتاب ذهنیت رشد پذیر دریچه‌ای به سوی زندگی بهتر نوشته‌ی لوئیس آلرسن، نه تنها شما را برای یادگیری در زمینه‌ی علم ذهنیت رشد پذیر و آماده می‌کند، بلکه فواید داشتن این نوع ذهنیت و چگونگی ایجاد آن را در خودتان نیز آموزش می‌دهد.

این اثر ترکیبی از نظریه‌ی علمی ذهنیت رشد پذیر با شواهد موجود می‌باشد. نویسنده کاربردهای عملی را برایتان بازگو و فراهم می‌کند به طوری که می‌توانید ذهنیت رشد پذیر مخصوص به خود را ایجاد نموده و از فواید آن بهره‌مند شوید!

بر خلاف سایر کتاب‌هایی که عمدتاً بر تئوری یا کاربرد عمومی متمرکز هستند، این کتاب طراحی شده تا بتوانید بیشترین رشد را در خود ایجاد نمایید. شما در راستای مراحل مهم درک دقیق این ذهنیت و چیزهای لازم برای ایجاد آن در خودتان هدایت خواهید شد. در پایان، به درک درستی از ذهنیت رشد پذیر و آنچه برای رشد باورنکردنی خود لازم دارید خواهید رسید. 

اگر برای شروع تغییر ذهنیت، ایجاد ذهنیت رشد پذیر در خود، تجربه تحول عظیم و خارق العاده در زندگیتان آماده‌اید، درست انتخاب کرده‌اید! لطفاً از فرصت خود استفاده نموده و از خواندن هر فصل همان‌طور که راهنمایی می‌شوید لذت ببرید. مهم است درک کنید، همانند همه‌ی تغییرات، تحول ذهنیت و ایجاد ذهنیت رشد پذیر نیاز به زمان دارد. لطفاً صبور باشید و وقت کافی برای تجربه‌ی عالی موفقیت ناشی از این تغییر را به خود اختصاص دهید. در نهایت از تحولی که در درونتان رخ می‌دهد رضایتمند خواهید بود!

کلمات کلیدی: رشد ذهن، پرورش ذهن، دانلود کتاب تقویت مغز، مدیریت ذهن pdf، pdf قدرت ذهن، راه های پرورش و افزایش هوش، تکنیک های پرورش ذهن، تقویت ذهن، افزایش کارایی مغز، قدرت ذهن، افزایش توانایی های ذهن، افزایش قدرت مغز، کتاب افزایش قدرت مغز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.