دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان سه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان سه

کتاب رمان سه اثر علی پاینده، داستان کارآگاهی را روایت می‌کند که در ادارۀ آگاهی مسئول رسیدگی به قتل‌هایی زنجیره‌ای شده است. او پس از مدتی می‌فهمد که این قتل‌ها منشأ فراطبیعی دارند و در راه کشف حقیقت با یک جن‌گیر آشنا می‌شود.

در بخشی  از کتاب رمان سه می‌خوانیم:

جسدش پخش و پلا روی سرامیک‌های کف سالن اداره افتاده بود. درست به همان شکل که در رؤیا او را رها کرده بودم. چه طور چنین چیزی ممکن است؟! در ابتدا از خوشحالی در پوست نمی‌گنجیدم اما وقتی خوشحالی‌ها تمام شد، آن گاه بار دیگر سؤالات به ذهنم هجوم آوردند. من خواب هر کس را که می‌بینم، آن شخص می‌میرد. در ابتدا شهاب. خبرش را در روزنامه خواندم.

سال‌ها بود که از این مرد کثیف خبری نداشتم. تا چند روز پیش. بخش حوادث روزنامه‌ی خبر با تیتر درشت نوشته بود: "مرگ مرموز رباخوار " اتفاقی روزنامه را دیدم. داشتم شاخ در می‌آوردم. حالا هم رجبی. نمی‌دانم، اگر خانواده‌ی شمس هم انسان‌های واقعی باشند؟! اگر واقعاً به بیمارستانی رفته و پرستاری را کشته باشم؟! اگر تمام افرادی که خواب آن‌ها را می‌بینم واقعی باشند و همه‌ی آن‌ها تاکنون مرده باشند؟! چه اتفاق شومی در زندگی‌ام در حال وقوع است؟ در آینده چند نفر دیگر قرار است به دست من کشته شوند؟ بعضی از آن‌ها واقعاً حقشان بود، اما بعضی... چه باید بکنم؟

کلمات کلیدی: دانلود رایگان رمان سه، دانلود رمان سه، دانلود رمان سه، دانلود رمان سه با لینک مستقیم، دانلود رمان سه برای موبایل، رمان سه، رمان سه، pdf رمان سه کامل، رمان، دانلود رمان، رمان pdf، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، دانلود رمان ترسناک، دانلود رمان ژانر وحشت، دانلود رمان هیجان انگیز، داستان فارسی ترسناک، دانلود داستان ترسناک، داستان ترسناک، داستان ایرانی، دانلود رمان جدید، رمان جنایی، دانلود رمان جنایی ایرانی، دانلود رمان پلیسی جنایی، دانلود رمان پلیسی، دانلود رمان هیجان انگیز و پلیسی، مان پلیسی، دانلود رمان رایگان، دانلود pdf رمان سه، دانلود پی دی اف رمان سه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.