دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گوشتخواری گرمای زمین را بیشتر می‌کند

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گوشتخواری گرمای زمین را بیشتر می‌کند

کتاب گوشت‌خواری گرمای زمین را بیشتر می‌کند نوشته‌ی علی افضل صمدی، به این مسئله می‌پردازد که ﻣﺼﺮف بی‌روﻳﻪ‌ی ﮔﻮﺷﺖ ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺮای ﺳﻼمتی شما ﻣﻀﺮ اﺳﺖ، بلکه ﺳﻼمتی کل زمین را ﻧﻴﺰ ﺑﻪ ﺧﻄﺮ می‌اﻧﺪازد.

شیوه‌ی ﭘﺮورش ﺣﻴﻮاﻧﺎت ﮔوشتی می‌ﺗﻮاﻧﺪ به سلامت شما آسیب وارد کند، ﺿﻤﻦ آن ﻛﻪ ﺟﻔﺎیی ﺑﻪ ﺣﻴﻮاﻧﺎت زﺑﺎن ﺑﺴﺘﻪ است. ﺟﺎﻟﺐ آن ﻛﻪ ﺑﻪ اﻋﺘﻘﺎد داﻧﺸﻤﻨﺪان و ﺑﺮ ﺧﻼف ﺑﺎورﻫﺎی ﻋﻤﻮمی، ﮔﻮﺷﺖﺧﻮاری ﺑﺮای ﺑﺪن شما واجب ﻧﻴﺴﺖ!

در بخشی از کتاب گوشت‌خواری گرمای زمین را بیشتر می‌کند می‌خوانیم:

بنابر مقاله‌ای که در مجله لوموند سیاسی در 25 آوریل 2009 منتشر شد، بر خلاف تصور که فکر می‌کرند گاز متان از مقعد گاوها به صورت باد خارج می‌شود، پژوهشگران ثابت کردند که این گاز در موقع نشخوار گلوها از پوزه آن‌ها خارج می‌شود. سیرابی هر گاو بالغ حجمی در حدود صد لیتر دارد. در این سیرابی است که گازهای متان به وسیله تعداد فراوانی باکتری‌های متفاوت و بسیار فعال تولید می‌شود.

علف‌خواران در زمان نشخوار به کمک این باکتری‌ها می‌توانند با قدرت خارق‌العاده علوفه و دانه‌های خورده شده را تبدیل به پروتئین‌های لازم برای رشد و ادامه زندگی خود کنند. یک ماده گاو شیرده که در چراگاه‌های پر علف چرا کرده و سپس خوابیده و علوفه خورده شده را نشخوار می‌کند، به طور متوسط و بر حسب وزنش 400 تا 600 لیتر گاز متان و 600 تا 900 لیتر گاز کربنیک تولید می‌کند.

کلمات کلیدی: گوشتخواری و محیط زیست، گرم شدن کره زمین pdf، گرمایش جهانی pdf، نقش گاو در گرمایش زمین، درمورد گرمایش زمین، راههای جلوگیری از گرم شدن زمین، راه حل هایی برای گرمای جهانی، مهمترین پیامدهای گرم شدن کره زمین، عوامل گرم شدن کره زمین، رابطه گوارش نشخوار کنندگان با گرم شدن زمین، تولید گاز متان توسط گاو، ارتباط گوارش نشخوارکنندگان با گرم شدن زمین، دانلود رایگان کتاب، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.