دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بیوانفورماتیک کاربردی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بیوانفورماتیک کاربردی

کتاب بیوانفورماتیک کاربردی نوشته‌ی پاول سلرز، ریچارد مارهوفر و آلیور کوچ، در سال 2018 در نشریه معتبر علمی اشپرینگر به چاپ رسیده و منبع ارزشمندی برای محققین، اساتید و دانشجویان حوزه ژنتیک، پزشکی، دارویی، کشاورزی و علوم زیستی فراهم آورده است.

با پیشرفت دانش و تجهیزات در علوم زیست‌شناسی به ویژه در علوم سلولی و مولکولی و به تبع آن با افزایش حجم عظیمی از داده‌های استخراج شده از سلول‌های موجودات مختلف، مواجه هستیم. افزایش این حجم از داده‌ها و به سبب آن نیاز به ذخیره، بازیابی و تحلیل مناسب این داده‌ها، موجب پیدایش علم بیوانفورماتیک گردید. این دانش نوظهور، به عنوان یک دانش بین‌رشته‌ای، تلاش می‌کند تا با استفاده از تکنیک‌های موجود در علوم کامپیوتر، ریاضیات، شیمی، فیزیک و علوم مرتبط دیگر، مسائل مختلف زیست‌شناختی را که معمولاً در سطح مولکولی هستند حل نماید. امروزه علم بیوانفورماتیک کاربردهای فراوانی در بخش‍‌های مختلف مانند: زیست‌شناسی، ژنتیک، طراحی دارو، علوم جنایی، علوم کشاورزی، دامپزشکی و پزشکی دارد.

کلمات کلیدی: بیوانفورماتیک pdf، آموزش بیوانفورماتیک pdf، مبانی بیوانفورماتیک pdf، اموزش بیوانفورماتیک، بیوانفورماتیک مقدماتی، موضوعات بیوانفورماتیک، کتاب بیوانفورماتیک به زبان ساده pdf، بهترین کتاب بیوانفورماتیک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.