دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه در 10 روز تغییر کنیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه در 10 روز تغییر کنیم؟

کتاب چگونه در 10 روز تغییر کنیم؟ تألیف آکادمی مجازی باور مثبت، به شما روش‌هایی کاربردی جهت دگرگونی اساسی در زندگیتان می‌آموزد. شاید اولین سؤالی که پیش می‌آید این باشد که در طول 10 روز قرار است چه تغییر و اتفاقی رخ دهد؟ قهرمان واقعی یا بهترین انسان کسی است که همیشه قهرمان و بهترین باشد. به همین دلیل ما خواهان تغییری همیشگی هستیم نه این که فقط برای یک لحظه شاد یا آرام باشیم. این حالت همیشگی را چطور می‌شود به وجود آورد؟

در بخشی از کتاب چگونه در 10 روز تغییر کنیم می‌خوانیم:

یکی از مواردی که همیشه بهش اشاره می‌کنیم اینه که ما باید به دانسته‌هامون عمل کنیم و فقط دانستن یه موضوع به تنهایی کافی نیست. وقتی فقط یه موضوع رو بدونیم می‌شه یه سری اطلاعات که خیلی وقت‌ها دیدم که انسان‌ها داخلش اسیر می‌شن و فکر می‌کنن چون یه سری موضوعاتو می‌دونن دیگه نیازی به این مسئله‌ها نیست. 

باید بدونیم طرز فکری که ما داریم و کارهایی که انجام دادیم مارو به جایی رسونده که الان هستیم. اما همینا مارو به جایی که می‌خوایم بریم نمی‌بره و تغییر بزرگترین دوست ماست؛ اما با اینکه همین موضوعات رو خیلی از افراد می‌دونن باز هم در مقابل این تغییر مقاومت می‌کنن و فقط به فکر گذشته ادامه می‌دن هر فکر و باوری یه ظرفیتی داره و وقتی ظرفیتش تکمیل بشه بایستی اون رو بهبود یا تغییر بدیم. 

پس برای اینکه بخوایم شرایط و موقعیت‌های جدید رو تجربه کنیم بایستی طرز فکر و باور‌های خودمون رو بهبود بدیم و به دانسته‌هامون هرچند کم عمل کنیم تا راه برای اجرایی شدن بقیه دانسته‌هامون باز بشه و ما هر روز تغییر و پیشرفت رو در زندگیمون شاهد باشیم.

کلمات کلیدی: ایجاد تغییر در شخصیت انسان، تغییر در خود، تغییر در زندگی، تغییر زندگی، تغییر رفتار، آموزش تغییر تفکر، تغییر تفکر، خودسازی، مهارت های زندگی، راه و رسم زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.