دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راز نماز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راز نماز

کتاب راز نماز نوشته سیده لیلا نجفی و علی اکبر رستگار، برگردان معانی و تفاسیر نماز و مقدمات آن به صورت شعر و سرود کودکانه می‌باشد که موفق به کسب عنوان بهترین تجربه برتر تربیتی در جشنواره تجارب برتر تربیتی کشور در سال 1395 گردیده است. شیرینی نماز به فهمیدن معنی آن است، همانطور که لذت بردن از غذا به فهمیدن مزه غذاست.

در این کتاب برای آشنایی شما عزیزان با معانی نماز و مقدمات آن این معانی به صورت شعر آورده شده است. شعر هر قسمت را که حفظ شدید نقاشی مربوط به آن را رنگ آمیزی کنید. وقتی به آخر کتاب رسیدید احساس خواهید نمود که از نمازتان بیشتر لذت می برید.

کلمات کلیدی: نماز، معنی نماز، اهمیت نماز، شعر نماز، آموزش نماز، آموزش کامل نماز، آموزش نماز برای نوجوانان، آموزش نماز به کودکان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.