دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب حکمت‌ها و اسرار نماز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب حکمت‌ها و اسرار نماز

کتاب حکمت‌ها و اسرار نماز نوشته‌ی محمدعلی رضایی اصفهانی، با تفسیر علمی آیات و روایات به تفسیر فلسفه‌ی نماز می‌پردازد.

پیشرفت علم و دین مرهون تلاش‌های خالصانه‌ی مردان این عرصه‌هاست که همچون جهانی در گوشه بنشسته و با قلم خویش هستی را به تصویر می‌کشند و رازهای علم و دین را بیان می‌کنند و راه بشریت را با نور قرآن، سنت، عقل و علم روشن می‌سازند.

در بخشی از کتاب حکمت‌ها و اسرار نماز می‌خوانیم:

عبادات - که نماز از عالی‌ترین مصادیق آن است - فلسفه و حکمت‌های آن فراتر است از آن که آن را در امور مادی و فوائد طبیعی و بهداشتی جستجو نماییم.
بلکه مرتبه‌ی آن مافوق طبیعت و مادیات است و جایگاه آن والا و از سنخ عالم امر می‌باشد.
بزرگان و اندیشمندان در ماوراء الطبیعه (متافیزیک)، و عرفا و اولیای الهی آن را دریچه‌ی عالم ملکوت اعلی می‌دانند.
بلکه مرکبی است راهوار که بنده را از تنگنای جهان ماده رهاند و او را در صعود به مدارج کمال، تعالی داده به عالم فوق طبیعت و به جایگاه انس با مجردات و کروبیین ملأ اعلی نشاند تا از روحانیت سرشار گشته، و به آرمان اصلی خود یعنی قرب معنوی به مبدأ المبادی برسد، تا «اصلاة معراج المؤمن» به عمل بنشیند.

کلمات کلیدی: نماز در زندگی امروزی، آثار و برکات نماز در زندگی، بهشت، تحقیق اهمیت نماز، اهمیت نماز در زندگی، اهمیت نماز چیست، اهمیت نماز در قرآن، دانلود کتاب احکام نماز pdf، کتاب نماز کامل pdf، نماز، اهمیت نماز، نماز خواندن، عذاب ترک نماز، عاقبت جوان بی نماز پس از مرگ، مجازات کسانی که نماز نمی‌خوانند، اهمیت نماز اول وقت در روایات، اهمیت نماز در روایات، اهمیت نماز در اسلام، نماز در زندگی، نماز در قیامت، عاقبت بی نماز در قیامت، فواید نماز در زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.