دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آشنایی با نماز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آشنایی با نماز

کتاب آشنایی با نماز به قلم محسن قرائتی به بررسی مواردی اعم از «بندگی» هدف خلقت، چرا و چگونه «نماز» بخوانیم، نماز جمعه و جماعت و نماز اولیاء خدا می‌پردازد.

در بخشی از کتاب آشنایی با نماز می‌خوانیم:

چگونه مخلص شویم؟

آشنایی با نماز» چگونه مخلص شویم؟

برای رسیدن به اخلاص، باید در بینش و اعتقاد و باورهای دینی دقت کرد. نوع بینش در نیت انسان مؤثر است. اگر باور داشته باشیم که:

انسان، برترین مخلوقات و جانشین خدا در زمین و عصاره هستی و هدف آفرینش است، طرف حساب ما در اعمال‌مان خداست، اوست که پاداش می‌دهد و حتی کارهای جزئی را در صورت نیت پاک، اجری بزرگ می‌دهد، هیچ کار کوچک و بزرگی در حساب خدا گم نمی‌شود و انسان در دنیا و آخرت، نتیجه اعمال خود را خواهد دید، خداوند، کارهای فاسد و عیوب ما را می‌پوشاند و خوبی‌های ما را آشکار می‌سازد، ارزش و قیمت انسان، «بهشت» است و انسان غیر از بهشت، خود را به هر که بفروشد، ضرر کرده است، و بد تجارتی است که انسان، «دنیا» را بهای خود قرار دهد.

مشتری اعمال انسان خداوند است و در عبادات، انسان با خدا معامله می‌کند و با او طرف حساب است، هر چه داریم از خداست، او «ولی نعمت» و صاحب اختیار و پروردگار مهربان ماست، انسان در یک دل، محبت دو امر متضاد را نمی‌تواند داشته باشد، یا خدا دوستی یا دنیا‌طلبی، یا عشق به الله یا عشق به دنیا، دنیا، شکوفه‌ای زودگذر است، غنچه‌ای است که برای کسی باز نشده و به کسی وفا نکرده است، و خداوند، دنیا را کالای غرور و متاعی اندک به حساب آورده است،

کلمات کلیدی: نماز، اصول دین، آشنایی با نماز، اموزش نیت نماز، بهترین نماز، احکام کلی نماز، پر فضیلت ترین نماز، اموزش نماز، آموزش کامل نماز، آموزش نماز خواندن، فضیلت نماز خواندن، اهمیت خواندن نماز، پاداش نماز خواندن، فواید خواندن نماز، فضیلت نمازهای واجب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.