دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی روش کنترل ذهن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی روش کنترل ذهن

کتاب صوتی روش کنترل ذهن نوشته خوزه سیلوا (1999-1914)، بنیانگذار «روش سیلوا» و متخصص آمریکایی فراروان‌درمانی و فیلیپ میل است. سیلوا علی‌رغم اینکه هیچ‌گاه تحصیلات رسمی دانشگاهی نداشت، نزد مردم به عنوان «دانشمند مردمی» شناخته می‌شد.

اما سیلوا چه می‌گوید که روش او چنین فراگیر شد؟ سیلوا بر این باور است که مغز مانند قلب ارتعاش دارد - ضربان قلب بر حسب دور در دقیقه و ارتعاش مغز بر حسب دور در ثانیه محاسبه می‌شود - و ارتعاش‌های مغز با وضع روحی فرد تغییر می‌کند. به زبان ساده می‌توانیم بگوییم مغز انسان (با توجه به اینکه امواج مغز فرد بیدار حدود 20 دور در ثانیه است) واجد چهار موج - بتا (ارتباط با دنیای فیزیکی خارج و آگاهی از زمان و مکان) و آلفا و تتا و دلتا (از این سه موج برای دیدن رویا و ارتباط روحی و شهود استفاده می‌شود) - است:

بتا: امواج بالای 14 دور در ثانیه.
آلفا: امواج بین 7 تا 14 دور در ثانیه.
تتا: امواج بین 4 تا 7 دور در ثانیه.
دلتا: امواج 4 دور در ثانیه و کمتر از آن.

کلمات کلیدی: کنترل ذهن، تقویت ذهن، شناخت ذهن، مهارت­های ذهنی، توانایی های ذهن، ذهن، روش سیلوا، مدیریت ذهن، خودسازی، تغییر در خود، روانشناسی شخصیت،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.