دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی گزینه ب؛ مواجه با سختی، ارتقای حد تحمل و یافتن شادی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی گزینه ب؛ مواجه با سختی، ارتقای حد تحمل و یافتن شادی

کتاب صوتی گزینه ب؛ مواجه با سختی، ارتقای حد تحمل و یافتن شادی اثر شریل سندبرگ، یک کتاب قدرتمند، الهام‌بخش و آموزنده در زمینه ساختن انعطاف‌پذیری و دوام آوردن در مواجهه با سختی‌های اجتناب‌ناپذیر زندگی است.

شریل سندبرگ پس از مرگ ناگهانی همسرش احساس می‌کرد که دیگر او و فرزندانش هرگز از صمیم قلب شاد نخواهند شد و رنگ واقعی شادی را به خود نخواهند دید. او می‌گوید: «احساس می‌کردم در یک خلا گرفتار شده و به یک پوچی عمیق در قلبم رسیده بودم و این حالت باعث می‌شد حتی نتوانم درست نفس بکشم.» دوستش، آدام گرانت، که روانشناسی در دانشگاه وارتون بود به او گفت که باید مراحل سخت و دشواری را بگذارند تا بتوانند از این تجربیات طاقت فرسا بهبود یابند و دوباره به زندگی برگردند. همه ما با یک میزان انعطاف‌پذیری ثابتی به دنیا نیامده‌ایم. انعطاف‌پذیری همانند عضله‌ایی است که باید رویش کار کنیم و آن را بسازیم.

انعطاف‌پذیری و مقاومت، از اعماق وجود ما و حمایت‌هایی که در بیرون وجود دارد، نشات می‌گیرد. حتی بعد از عمیق‌ترین و وحشتناک‌ترین حوادث، می‌توان با رسیدن به معنا و مفهومی عمیق‌تر و به دست آوردن لذت و شادی بیشتر در زندگی رشد کرد. «گزینه ب» نحوه کمک به دیگران در شرایط بحرانی، بالا بردن حس همدردی با دیگران، پرورش کودکان قوی و محکم و داشتن یک خانواده و جامعه منعطف را به ما نشان می‌دهد.

آدام گرانت یک روانشناس و استاد ارشد دانشگاه وارتون و نویسنده کتاب‌های پرفروشی «اصلی‌ها» و «بده و بستان» است. او یکی از متخصصان برجسته در زمینه یافتن انگیزه و معنابخشی به زندگی و چگونه سخاوتمندانه‌تر و خلاق‌تر زندگی کردن می‌باشد. جوایزی را از انجمن روانشناسی آمریکا و بنیاد ملی علوم دریافت کرده است و یکی از نویسندگان کمکی نیویورک تایمز است و همراه با همسر و سه فرزند خود در فیلادلفیا زندگی می‌کند.

شریل سندبرگ یکی از رهبران کسب‌وکار و یک فرد نوع دوست و از مدیران کلیدی شرکت فیسبوک است. او نویسنده کتاب پرفروش «تغییر مسیر؛ زنان، شغل و میل به پیشرفت» است.

در قسمتی از کتاب گزینه ب می‌شنویم:

دیو می‌گفت در یک نگاه عاشقم شده ولی باید زمانی طولانی صبر می‌کرد تا من از این مراحل عبور کرده و حضورش را حس کنم. دیو همیشه چند قدم جلوتر از من بود. اما بالاخره به او رسیدم. درست شش سال و نیم بعد از دیدار اولمان در سینما، با نگرانی، یک سفر یک هفته‌ایی با هم برنامه‌ریزی کردیم و می‌دانستیم این سفر یا رابطه ما را وارد یک مسیر تازه می‌کند و یا یک دوستی عمیق را خراب می‌کند. یک سال بعد ازدواج کردیم.

کلمات کلیدی: خودسازی، پرفروش ترین نیویورک تایمز، رویارویی با مشکل، آموزش خودباوری، تغییر در خود، تغییر زندگی، آموزش بالا بردن اعتماد به نفس، اعتماد به نفس، رسیدن به آرامش، رسیدن به خوشبختی، تغییر رفتار، مهارت های زندگی، انعطاف پذیری، Sheryl Sandberg، Adam M Grant، Option B،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.