دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فرکانس افکار انسان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فرکانس افکار انسان

کتاب فرکانس افکار انسان نوشته‌ی هادی آقاجانلو، به بررسی فرکانسی که ما به جهان می‌فرستیم و اثر آن در زندگی ما و این دنیا می‌پردازد.

هیچ اجباری نیست که این مطلب را باور کنید. شاید همه‌ی این مطلب علمی به نظر نرسد، اما اگر وقت دارید دقیق مطالعه کنید. 

هادی آقاجانلو چند سال قبل توضیحی شنیده بود که می‌گفت: "فرض کنید همانند منظومه شمسی بی‌نهایت مدار در اطراف ما باشد که رفته‌رفته بزرگ‌تر می‌شود، باورهای ما فرکانس‌هایی را به سمت جهان می‌فرستند، جهان هم متناسب با باورهای‌ما، ما را در یکی از آن مدارها قرار می‌دهد. در این مدارها اتفاقاتی مخصوص وجود دارد که فقط افراد حاضر در آن مدار آن اتفاقات را در زندگی‌شان شاهد خواهند بود"

به عنوان مثال: فردی که معتقد باشد (100 درصد و عمیقاً باور داشته باشد) دنیا پر از نعمت است، نعمت‌های دنیا را می‌بیند و دنیا هم نعمت‌هایش را در سر راه این فرد قرار می‌دهد. اما اگر فردی معتقد باشد دنیا پر از بدبختی است، بدبختی‌ها، مشکلات و رنج‌ها را می‌بیند و زندگی‌اش روزبه‌روز سخت‌تر و خودش هم دل‌شکسته‌تر می‌شود. 

آیا واقعاً ما به جهان فرکانس می‌فرستیم؟ و جهان هم مناسب با فرکانس ما اتفاقاتی را به وجود می‌آورد؟" و اینکه آیا هرکس اتفاقات مخصوص به فرکانسی که در آن مدار هست را دریافت می‌کند؟ این موضوعات چه تأثیری بر کسب‌وکار و زندگی ما دارد؟ 

کتاب را بخوانید، جوابتان را پیدا خواهید کرد.

کلمات کلیدی: قانون فرکانس و ارتعاش، فرکانس بدن انسان چیست، قانون فرکانس، علم فرکانس، فرکانس انسان چیست، چگونه هم فرکانس شویم، تغییر فرکانس ذهن، فرکانس مثبت، افکار مثبت، قدرت افکار انسان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.