دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان دختری از جنس خورشید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان دختری از جنس خورشید

کتاب رمان دختری از جنس خورشید نوشته‌ی مهرنوش عطایی، داستان مهرناز دختر بیست و پنج ساله‌ای است پر از شیطنت و البته خیلی لجباز که قلبی پر از درد دارد.

او تصمیم می‌گیرد با وجود همه‌ی دردها و غصه‌هایش بعد از دوازده سال زندگی در آلمان، برای دیدن خانواده‌اش به ایران سفر کند. غافل از اینکه در این سفر؛ سرنوشتش با پسری سی ساله به نام مهرشاد که خیلی مغرور و با جذبه است گره می‌خورد؛ اما گاهی اوقات بخت با آدم یار است و گاهی اوقات هم خیر!

در بخشی از کتاب رمان دختری از جنس خورشید می‌خوانیم:

امروز از خاطراتی براتون می‌گم که روزی صد بار آرزوی مرگ می‌کردم؛ با اومدنش به زندگیم، فکر می‌کردم می‌تونه دلیل خوبی برای نفس کشیدن من و رهایی از غم‌هام باشه؛ اما اون بدتر از همه، روزی هزار بار با رفتارهاش من رو می‌شکست.

اما من هم‌چنان دوسش داشتم؛ تمرکزم رو از دست داده بودم. از لحاظ درسی افت کرده بودم و نگاهم به همه عوض شده بود؛ یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ما سر پولی بود که به عنوان خرج و مخارج عروسی ما کنار گذاشته شده و از سر اعتماد به پدرم امانت داده شده بود و قرار بر این بود که نزدیک مراسم عروسی، اون پول رو بهمون پس بده. اما... .

منتهی همیشه از نظر اونها من گناهکار بودم؛
حتی یادآوری اون روزها هم دیوونه کننده است؛

اما براتون تعریف می‌کنم تا بدونید توی هر کجای این دنیای بی‌رحم همیشه یک دختر هستش که قلبش روزی صد هزار بار می‌لرزه. من همیشه به پدرم وابسته بودم و یک جورایی محرم اسرارش به حساب می‌اومدم که بعدها به ضرر من تموم شد. تمام تلاشم رو می‌کردم تا دختر خوبی براش باشم؛ اما همه اون‌ها از سادگی من سواستفاده کردند و همین بعدها زندگی من رو به هم ریخت؛ داغون کرد! از وقتی که پدرم دوباره ازدواج کرد، زندگی من هم زیر و رو شد. پدرم رفته به رفته رفتارش با من و خواهرم عوض شد؛ با برادر ناتنی بزرگم بدتر از ما شد.

کلمات کلیدی: دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان دختری از جنس خورشید، دانلود پی دی اف رمان دختری از جنس خورشید، دانلود رایگان رمان دختری از جنس خورشید، دانلود رمان دختری از جنس خورشید، دانلود رمان دختری از جنس خورشید، دانلود رمان دختری از جنس خورشید با لینک مستقیم، دانلود رمان دختری از جنس خورشید برای موبایل، رمان دختری از جنس خورشید، رمان دختری از جنس خورشید، pdf رمان دختری از جنس خورشید کامل، دانلود کتاب دختری از جنس خورشید با لینک مستقیم، دانلود کتاب دختری از جنس خورشید برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.