دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب افکار همه چیز است

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب افکار همه چیز است

کتاب افکار همه چیز است اثر باب پراکتور و گرگ اس. رید، داستان‌هایی را از برخی افراد خارق‌العاده روایت می‌کند که نه‌ تنها کسب‌وکارهای موفقی را با استفاده از این مدل به وجود آورده‌اند بلکه همزمان تأثیرات مثبت و قابل توجهی نیز بر جوامع خود داشته‌اند.

هنگامی‌ که شما برای حل مشکلی یا خدمات‌ رسانی به نیازی، به روشی می‌اندیشید، ممکن است بخواهید برخی مکانیسم‌های امنیتی قانونی مشخصی را منظور کنید. (مانند موارد ثبت اختراع، ثبت علائم تجاری و ثبت حق امتیاز و موافقت‌نامه‌های قراردادی) و بخواهید سیستمی را ایجاد کنید که به شما امکان ارائه راه‌حل یا تولید خدمات بدهد.

در بخشی از کتاب افکار همه چیز است می‌خوانیم:

«یکی از مهم‌ترین نقاط ‌ضعف بشر میانگین آشنایی انسان با کلمه ناممکن است.» به‌طور قطع، ورنر فرصت فراوانی برای تسلیم شدن در برابر اهدافش داشت؛ زیرا دستیابی به آن‌ها ناممکن به نظر می‌رسید؛ اما تسلیم نشد. آن‌چه انگیزه و عزم او را حفظ کرد نگرشی مثبت بود که نپذیرفت از آن دست بردارد؛ حتی زمانی‌ که صعود بسیار دشوار شد. او از تجربه‌اش درباره کوه‌های جهان می‌گوید و به این نتیجه رسیده است که همه‌ چیز به شیوه نگرش بستگی دارد؛ زیرا با یک صعود لذت‌بخش و موفقیت‌آمیز در ارتباط است. سه تلاش او برای رسیدن به نوک قله دنالی (کوه مک‌کینلی) مثالی روشن از این ادعاست.

کلمات کلیدی: موفقیت شخصی، موفقیت شغلی، داستان موفقیت، داستان انگیزشی، داستان انگیزشی موفقیت، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، حذف افکار منفی، مبارزه با افکار منفی، از بین بردن افکار منفی، تاثیر افکار مثبت در زندگی، تاثیر افکار مثبت و منفی در زندگی، قدرت افکار انسان، نگرش مثبت، موفقیت در کسب و کار، کسب و کار موفق، Thoughts are things، Bob Proctor، Greg S Reid،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.