دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دادگاه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دادگاه

ما چه کتابهایی را می سوزانیم؟.. چرا می سوزانیم؟..
یکی از دستاویزهایی که بدخواهان ما پیدا کرده اند ، و راستش آنست که افزار هو کردن بدستشان افتاده داستان « کتابسوزان » است. در توده ای که فهم ها و خردها بیکاره شده واژه های ناشنیده افزار نیکی برای برآغالانیدن مردم تواند بود. کسانی همان که میشنوند فلان دسته کتابسوزان کرده اند یا کتاب سوزانیده اند بیکبار بر می آغالند و با یک خشمی میپرسند:

کتاب سوزانیده اند؟! عجب مردمانیند؟! کتاب را هم میسوزانند؟!

و از همان دم کینه ما را به دل میگیرند. دیگر جایی باز نمی ماند که بپرسند:

کدام کتابها را میسوزانند؟.. سخنشان چیست؟!

بویژه که میشنوند که از کتابهای سوخته شده دیوان حافظ و کلیات سعدی و مفاتیح الجنان و جامع الدعوات است ، بویژه که برخی بدخواهان از دروغ بستن نیز باز نایستاده چنین میپراکنند که ما قرآن را نیز می سوزانیم.

کلمات کلیدی: دادگاه، کتاب سوزان، داستان دادگاه، تاریخ ایران، فعالیت فرقه ها،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.