دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش زبان مدل سازی UML

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش زبان مدل سازی UML

UML یک زبان مدلسازی همه منظوره استاندارد در زمینه مهندسی نرم افزار است . با استفاده از یو ام ال می توان تقریبا هر گونه برنامه کاربردی که ممکن است بر روی هر ترکیبی از سخت افزار، سیستم عامل، زبان برنامه نویسی و شبکه اجرا شود را مدلسازی نمود.طراحی بر پایه مفاهیم شی گرایی یو ام ال سبب می‌شود که ذاتا با محیط‌ها و زبانهای برنامه نویسی شی گرا (مانند سی پلاس پلاس، جاوا و سی شارپ) سازگاری کامل داشته باشد، اگرچه می توان از آن برای مدلسازی برنامه‌های غیر شی گرا مانند برنامه هایی که با زبانهای ویژوال بیسیک، کوبول و فرترن نوشته می شوند نیز استفاده نمود. اینبار برای علاقه مندان یک کتاب جدید آموزش UML آماده کرده ایم.

کلمات کلیدی: uml چیست، uml یعنی چه، مخفف uml، کدنویسی uml، آموزش uml، آموزش uml در شش روز، آموزش کامل uml، آموزش کدنویسی به زبان uml، آموزش اسکریپت نویسی UML، آموزش جامع uml، آموزش سریع کدنویسی uml، آشنایی با uml، دانلود مجموعه آموزشی uml، دانلود کتاب آموزشی uml،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.