دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش UML در شش روز

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش UML در شش روز

زبان مدل سازی یکنواخت (Unified Modeling Language) یا UML یک زبان مدل سازی است که برای تحلیل و طراحی سیستم های شی گرا به کار می‌رود. UML یک زبان ویژوال است که می تواند برای توسعه سیستم های نرم افزاری به کار رود. یک زبان تعیین مشخصات است. واژه "زبان" ممکن است برای افراد گیج کننده باشد. زبانی مثل زبان محاوره انسان نیست، و یک زبان برنامه سازی نیز نیست. اما هم چون این دو زبان مجموعه ای از قوانین دارد که چگونگی کاربرد آن را مشخص می کند. در کتابی که برایتان آماده کرده ایم بطور کامل با زبان UML آشنا خواهید شد.

کلمات کلیدی: uml چیست، uml یعنی چه، مخفف uml، کدنویسی uml، آموزش uml، آموزش uml در شش روز، آموزش کامل uml، آموزش کدنویسی بزبان uml، آموزش اسکریپت نویسی UML، آموزش جامع uml، آموزش سریع کدنویسی uml، آشنایی با uml، دانلود مجموعه آموزشی uml، دانلود کتاب آموزشی uml،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.