دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب عینیت یافتن ذهنیات

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب عینیت یافتن ذهنیات

کتاب عینیت یافتن ذهنیات تالیف آکادمی مجازی باور مثبت، به بررسی رابطه‌ی دنیا و باورهایی که داریم می‌پردازد و به شما می‌گوید که در ذهنتان چه می‌گذرد.

دنیای پیرامون شما تجلی فیزیکی دنیای درون شماست. کار اصلی شما در زندگی این است که زندگی مورد علاقه‌تانرا درون خود خلق کنید؛ زندگی ایده‌آل خود را با تمام جزئیات آن مجسم کنید و این تصویر ذهنی را تا زمانی که در دنیای پیرامون شما تحقق پیدا کند حفظ کنید. 

شما تبدیل به همان چیزی می‌شوید که درباره آن بیشتر فکر می‌کنید پس همیشه درباره چیزهایی فکر کنید که واقعاً طالب آن هستید و به چیزهایی که دوست ندارید اصلاً فکر نکنید. همیشه به خواسته‌هایتان توجه کنید نه به ناخواسته‌هایتان زندگی بیرونی شما بازتاب زندگی درونی شماست؛ دنیای پیرامون شما تجلی فیزیکی دنیای درون شماست. 

ضمیر ناخودآگاه شما تفاوتی بین تجربه غیرواقعی و تخیل با دنیای واقعی نمی‌بیند و اگر چیزی را تجسم کنیم برای ضمیر ناخودآگاه مثل این است که آن کار را انجام داده‌ایم. بین طرز تفکر و احساسات درونی شما و عملکرد و تجارب بیرونی‌تان رابطه مستقیم وجود دارد. 

 روابط اجتماعی، وضعیت جسمانی، شرایط مالی و موفقیت‌های شما بازتاب دنیای درونی شماست؛ بنابراین افکارتان را آگاهانه انتخاب کنید و فقط مواردی را به ذهن خود راه دهید که به نفع شما باشد.

کلمات کلیدی: قدرت ضمیر ناخودآگاه، آشنایی با ضمیر ناخودآگاه، ارتباط با ضمیر ناخودآگاه، مهارت­های ذهنی، تقویت ذهن، دانلود کتاب صوتی ضمیر ناخودآگاه، قدرت ذهن، ضمیر ناخودآگاه انسان، کتاب ضمیر ناخودآگاه، شناخت ذهن، تقویت ضمیر ناخودآگاه، ذهن، کنترل ذهن، توانایی های ذهن، ضمیر ناخودآگاه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.