دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اعتماد به نفس و فن بیان کودکان

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اعتماد به نفس و فن بیان کودکان

یک کتاب کاملاً بومی و ایرانی ویژه والدینه، در این کتاب مهارت هایی لازم و ضروریه برای اینکه ما بتوانیم بچه هایی با اعتماد به نفس بالا و بیانی عالی داشته باشیم که بتوانند از حق خود دفاع کنند و در آینده انسان هایی موفق باشند را مطرح کرده ام.
چون همه ما می دانیم که اعتماد به نفس و فن بیان دو فاکتور اساسی و مهم هستند برای اینکه بچه های ما بتوانند موفق باشند.
بچه هایی که بتوانند بیان خوب و اعتماد به نفس بالایی داشته باشند می توانند خودشان و ایده هایشان را مطرح کنند. چه بسا خیلی از ایده ها خوب هستند که در اذهان می مانند و هیچ وقت رنگ واقعیت به خود نمی گیرند چون یا انسان بلد نیست آن ایده را مطرح کند که برمی گردد به آشنا نبودن او با علم فن بیان و یا اینکه جرات ابراز آن ایده را ندارد که دلیل آن نداشتن اعتماد به نفس است.
یکی دیگر از دلایلی که کودکان همه به موفقیت نمی رسند ترس هایی است که از دوران بچگی با خود حمل می کنند و به سن بزرگسالی می برند. این ترس ها اگر در کودکی رفع نشود باعث بروز خیلی از مشکلات برای انسان می شوند و خیلی از فرصت­ها را از فرزندان ما می گیرد چون با وجود این ترس ها انسان جرات دست زدن به کارهای بزرگ را ندارد و خود لایق و شایسه موفقیت های بزرگ نمی داند.
یکی از راه های موفقیت که پایه و اساس پیشرفت در هر کاری است، آشنایی با اصول فن بیان و غلبه بر ترس از صحبت کردن در جمع و بدنبال آن افزایش مهارت های ارتباطی است.

کلمات کلیدی: روانشناسی کودکان، اعتماد به نفس در کودکان، آموزش اعتماد به نفس کودکان، فن بیان، تکنیک های صحبت کردن، اعتماد به نفس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.