دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب افکار شما = رفتار دیگران با شما

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب افکار شما = رفتار دیگران با شما

کتاب افکار شما = رفتار دیگران با شما نوشته‌ی امیرحسین ارشد، حس لیاقت و ارزشمندی را با تمام وجود در شما به وجود می‌آورد.

همه‌ی ما آفریده شده‌ی خداوند هستیم و اگر انسان را یک محصول تولید شده توسط خداوند بدانیم، به این ترتیب ما محصولات جهان هستی هستیم. انسان بهترین و باکیفیت‌ترین محصول خالق جهان محسوب می‌شود. خداوند در خلق انسان یک چارچوب کلی را در نظر گرفته است. اجزای داخلی بدن انسان‌ها یکسان می‌باشد. خداوند از یک موتور فوق‌العاده قدرتمند به نام مغز در هنگام خلق انسان استفاده کرده و این موتور را در قسمت بالایی بدن یا سر انسان قرار داده است.

همه‌ی انسان‌ها با هم برابر هستند و همه در یک جایگاه قرار گرفته‌اند. نکته‌ی مهمی که جایگاه یک شخص را معین می‌کند، امواجی است که از طریق موتور قدرتمند به نام مغز ارسال می‌شود. افکار انسان جایگاه انسان را تعیین می‌کند. افکار انسان باعث می‌شود که فرد حس بی‌ارزشی یا بلعکس حس با ارزشی داشته باشد. افکار انسان تعیین کننده نوع رفتار دیگران با خود شخص است.

در بخشی از کتاب افکار شما = رفتار دیگران با شما می‌خوانیم:

اغلب ما ساعت 6 صبح بلند می‌شیم و برای پیشرفت در زندگی و پیشرفت مالی به محل کار می‌ریم. وقتی به محل کار می‌ریم و پشت میز می‌شینیم شروع به انجام دادن کاری می‌کنیم که به ما محول شده، ذهن ما هم ساعت 6 صبح وظایف خودش و شروع می‌کنه.

بعد از بیدار شدن ذهن ما هشدار می‌ده که بازم یک روز کسل کننده و تکراری شروع کردی.
در مسیر محل کار هستیم و ذهن ما هشدار می‌ده که بازم می‌خوای، آن کار تکراری و انجام بدی.
وارد محیط کار می‌شیم و با تلاش کردن می‌خواهیم در کار پیشرفت کنیم ولی ذهن ما شروع می‌کنه هشدار بده برای مثال:
- تو نمی‌تونی این پروژه را انجام بدی.
- تو نمی‌تونی این کار و به درستی انجام بدی.
- تو نمی‌تونی سر موقع وسیله مورد نظر را تعمیر کنی
- و ...

کلمات کلیدی: درمان منفی گرایی، پاکسازی ذهن از افکار منفی و مزاحم، افکار آزار دهنده، مهارت کنترل احساسات، افکار منفی pdf، تفکر مثبت pdf، روانشناسی، کتاب روانشناسی، دانلود کتاب روانشناسی، علم روانشناسی، کتاب مبارزه با افکار منفی، کنترل احساسات منفی، انواع احساسات منفی، احساسات منفی کدامند، چرا منفی فکر میکنم، تبدیل افکار منفی به مثبت، افکار منفی و مزاحم، علت افکار منفی چیست، ریشه افکار منفی، چگونه مثبت فکر کنیم، چگونه رفتار کنیم که مورد احترام دیگران باشیم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.