دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هدف گذاری ممنوع!

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هدف گذاری ممنوع!

کتاب هدف گذاری ممنوع! نوشته‌ی محمدعلی حاجی زاده، شما را در مسیر رسیدن به آرزوهایتان همراهی می‌کند.

همه ما اهداف بزرگی در سر داریم و می‌خواهیم به همه آن‌ها برسیم، آن هم خیلی زود… ولی حاضر نیستیم برای آن کاری کنیم. شاید هم حاضر باشیم ولی نمی‌دانیم باید از کجا شروع کنیم. 

محمدعلی حاجی زاده هم همین مشکل را داشت و برای حل آن سراغ بسیاری از اساتید ایرانی و خارجی رفت و کتاب‌های زیادی را مطالعه کرد. تقریبا همه آن‌ها را در عمل به کار بست و حاصل آن کوله باری از تجارب مثبت و منفی شد. پس از پیمودن این مسیر، با خودش گفت خوب است حاصل این مطالعات و تجارب را در اختیار دیگران بگذارد تا آن‌ها هم از این موارد استفاده کنند و از بهترین و سریع‌ترین مسیر به آرزوها و رویاهایشان دست پیدا کنند.

در بخشی از کتاب هدف گذاری ممنوع می‌خوانیم:

بسیاری از افراد می‌خواهند ضعف‌ها و کمبودهای خود را در زمان کوتاه و با تعریف اهداف و گام‌های بزرگ، جبران کنند. صد حیف که 20 کیلوگرم اضافه وزن ناشی از عادات اشتباه تغذیه و بی‌تحرکی، از فردا با دو ساعت ورزش روزانه قابل اصلاح نخواهد بود. ممکن است چند صباحی هم این تغییر جذاب باشد و به آن عمل کنید، ولی قطعا به زودی به سبک زندگی قبلی بازمی‌گردید.

اگر به همین ترتیب به مطالعه کتاب ادامه دهید، روشی جهت غلبه بر این وسوسه آموزش داده م یشود که کاملا شما را از این اشتباه رها خواهد کرد. در ادامه پس از اینکه با نحوه کارکرد مغز آشنا شدید، خواهید دید که بدترین کار ممکن، تعریف گا مهای بزرگ است.

کلمات کلیدی: هدف گذاری، هدف گزینی، هدف انسان در زندگی، رسیدن به هدف، موفقیت با هدف گذاری، هدف داشتن، چگونه هدف زندگی خود را پیدا کنیم، داشتن هدف در زندگی، اهمیت هدف در زندگی، چگونه برای خود هدف انتخاب کنیم، هدف گذاری pdf،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.