دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هنر شوخ طبعی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هنر شوخ طبعی

کتاب هنر شوخ طبعی نوشته پاتریک کینگ، مهارت‌های تقویت ارتباط گفتاری را به یاد می‌دهد و تکنیک‌هایی را برای باهوش بودن، گفت‌وگوی جذاب داشتن، سریع و فریبنده بودن عرضه می‌کند.

اگر شما الگوها و رفتارهای هدفمند را بشناسید؛ پس با تمرین زیاد قادر به توسعه‌ی آن‌ها هستید. با تمرین مناسب و کافی، این رفتارها و الگوها، شکل غریزه و عادت به خود می‌گیرند و به آسانی وارد وجودتان می‌شوند چون آن‌ها طبیعت دوم شما هستند. کتاب هنر شوخ‌طبعی یکی از بهترین ابزارها برای کسانی است که به دنبال مهارت و تخصص در هنر شوخ‌طبعی هستند. شما همیشه می‌خواستید در این زمینه استاد باشید پس همین الان شروع کنید.

در بخشی از کتاب هنر شوخ‌طبعی می‌خوانیم:

زمانی که در گفتگویی با موضوع سخت و خسته کننده قرار می‌گیریم، احساس می‌کنیم در مخمصه‌ای گرفتار شدیم که حاصلش رنجش و ناامیدی است. هر چه بیشتر تلاش کنیم که از این مکالمه‌ی خسته‌کننده خارج شویم، انرژی و آرامش بیشتری احساس می‌کنیم. اجازه دهید ساده‌تر بیان کنم. گفتگو شامل مجموعه‌ای از داستان‌ها، جمله‌ها و سؤال‌ها می‌شود. وقتی شخصی با این مجموعه‌ها شروع به مکالمه می‌کند، شخص دیگر با موضوعات مربوط و یا موضوعاتی که کمی مربوط به آن است پاسخ می‌دهد. اینجاست که تداعی آزاد معانی ظاهر می‌شود.

کلمات کلیدی: ارتباط کلامی، تکنیک هایی برای باهوش بودن، تکنیک هایی برای گفتگوی جذاب داشتن، مهارت های گفتاری، برقراری ارتباط با دیگران، ارتباط بین اشخاص، ارتباطات کلامی، ارتباطات انسانی، ارتباط موثر با دیگران، بهبود ارتباطات، بهبود روابط اجتماعی، تقویت مهارت های ارتباطی، مهارت ارتباط موثر، روش های تاثیرگذاری بر دیگران، ‭The art of witty banter، Patrick King، مهارت گفتاری، شوخ طبعی، ارتباط گفتاری،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.