دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فرشته بیش فعال من

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فرشته بیش فعال من

کتاب فرشته بیش فعال من به قلم لیدا شاهسونی در چهار بخش شما را با کودک بیش‌فعال، روش برخورد، نوع تغذیه و آزمون تشخیص بیش‌فعالی آشنا می‌کند.

متاسفانه امروزه در بیشتر موارد، اطرافیان بازیگوشی و شیطنت زیاد کودک را، به اشتباه بیش فعالی (ADHD) خطاب می‌کنند. در صورتی‌که تمام شیطنت‌ها و بازیگوشی کودکان نشان‌گر بیش‌فعالی در کودک نیست. باید توجه داشت کودکان بازیگوش معمولا پر‌انرژی هستند و بیشتر خانواده‌ها به دلایل شنیدن بیش‌فعالی به اکثر کودکان بازیگوش و شیطون به اشتباه برچسب بیش‌فعالی میزنند. کودکان بازیگوش اغلب رفتارهای شلوغ‌کاری و شیطنت‌آمیزی مانند کودکان بیش‌فعال دارند و ممکن است مدام وسط حرف شما حرف بزنند و یک جا آرام و قرار نداشته باشند و اطرافیان به شما بگویند که کودک‌تان بیش‌فعال است اما در این شرایط بهتر است بدانید که مشخصه اصلی بیش‌فعالی چیست.

در این کتاب شما خواهید دانست که می‌توان رفتار کودک خود را فقط با تغذیه و نه با داروهای شیمیایی، کنترل نمایید. خواهید دانست با رفتار مناسب کودک بسیار سر به راهی خواهید داشت. همچنین کودک بازیگوش خود را به اشتباه بیش‌فعال نخواهید خواند و به دیگران نیز این اجازه را نخواهید داد.

در بخشی از کتاب فرشته بیش فعال من می‌خوانیم:

اختلال بیش‌فعالی-کم توجهی یک بیماری عصبی رفتاری است با ۲ مولفه: بیش‌فعالی و بی‌توجهی یا نداشتن تمرکز.
برخی از این کودکان به صورت واضح فعالیت زیادی دارند و برخی هم توانایی تمرکز ندارند اما بیشتر آن‌ها هر دو مشکل را با هم دارند. این بچه‌ها مغز ماشین فراری را دارند اما با ترمز دوچرخه. ذهن آن‌ها در حال مسابقه است اما نمی‌توانند در زمان لازم سرعت‌شان را کم کنند.

اسکن‌های متعدد نشان می‌دهد بخشی از مغز کودک دچار اختلال که به کنترل رفتار کمک می‌کند، موجب تمرکز می‌شود و آن‌چه نیاز به انجام آن دارد را طبقه‌بندی می‌کند، کمی کوچک‌تر است. علاوه بر این انتقال‌دهنده‌های عصبی شیمیایی مغز مانند سروتونین، دوپامین و نوراپی نفرین که پیام را از یک قسمت مغز به قسمت دیگر می‌فرستند در آن‌ها دچار کمبود است بنابراین برای مثال اگر معلم یک آموزش ۵ مرحله‌ای به کودک بدهد، او ممکن است تنها بتواند ۲ مرحله اول را انجام دهد و توالی کارهای بعدی را از دست بدهد.

کلمات کلیدی: روانشناسی کودک، رفتار شناسی کودکان، بیش فعالی، بیش فعالی در بچه‌ها، بیش فعالی در کودکان، اختلالات کودکان، کتاب بیش فعالی در کودکان، کتاب روانشناسی کودکان، کتاب پیش فعالی، دانلود کتاب پیش فعالی در کودکان، پیش فعالی، پیش فعالی در بچه‌ها، پیش فعالی در کودکان، معرفی کتاب بیش فعالی، دانلود رایگان کتاب در مورد بیش فعالی، دانلود کتاب درمان بیش فعالی، دانلود رایگان کتاب بیش فعالی، بیش فعالی pdf، دانلود رایگان کتاب در مورد بیش فعالی، کتاب در زمینه بیش فعالی، کتاب مربوط به بیش فعالی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.