دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب از مدیریت زمان تا تسلط بر زندگی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب از مدیریت زمان تا تسلط بر زندگی

کتاب از مدیریت زمان تا تسلط بر زندگی نوشته برایان تریسی، به صورت گام به گام شما را هر چه سریع‌تر به سمت موفقیت بیشتر در زندگی پیش می‌برد.

روانشناسان معتقدند که میزان عزت نفس شما (این که چقدر خودتان را دوست دارید و به خودتان احترام می‌گذارید) یک شاخص مهم و کلیدی برای تعیین میزان شادابی‌تان در هر بخش از زندگی است.

کلید عزت نفس بالا یک احساس خودکارآمدی است، اعتماد به این که می‌توانید زندگی خود را کنترل کنید، به اهداف‌تان برسید، وظایف‌تان را انجام دهید و نتایجی را کسب کنید که از شما انتظار می‌رود و از خودتان انتظار دارید.

در بخشی از کتاب از مدیریت زمان تا تسلط بر زندگی می‌خوانیم:

بسیاری از مردم، مفیدترین سال عمرشان را برای پاسخ و واکنش به چیزهایی تلف می‌کنند که در اطراف‌شان جاری است و یا برای رسیدن به اهداف دیگران هدر می‌دهند؛ به جای این که وقت خود را صرف شفاف کردن چیزی کنند که واقعا خودشان می‌خواهند.

جمله‌ای وجود دارد که می‌گوید "قبل از انجام هر کار، ابتدا باید کارهای دیگری انجام داد."

قبل از تنظیم اهداف برای موفقیت بزرگ در زندگی باید تصمیم بگیرید که در نهایت می‌خواهید به کجا برسید.

خبر خوب این است که هرگز فرصت‌های بیشتری برای دستیابی به اهداف‌تان نسبت به آن چه که امروز وجود دارد، نداشته‌اید. اما تنها خودتان می‌توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی می‌خواهید.

کلمات کلیدی: مدیریت زمان، استراتژی مدیریت، اصول مدیریت، دانلود کتاب های برایان تریسی، Time management، Life management، نکات مدیریتی، ارزش زمان، توانایی مدیریت زمان، خودسازی، آموزش مدیریت زمان، دانلود کتاب مدیریت زمان، تعریف مدیریت زمان، تکنیک های مدیریت زمان، مدیریت زمان و برنامه ریزی، اصول مدیریت زمان، مهارت های مدیریت زمان، مدیریت زمان چیست، مزایای مدیریت زمان، تغییر در خود، تغییر خود، تغییر رفتار، تغییر زندگی، مدیریت زندگی، Brian Tracy، Master Your Time Master Your life، in Every Area of Your Life،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.