دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب صحبت با تیم مدیریتی رده بالای شرکت در رابطه با BPM

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صحبت با تیم مدیریتی رده بالای شرکت در رابطه با BPM

کتاب صحبت با تیم مدیریتی رده بالای شرکت در رابطه با BPM نوشته‌ی روت کرنس، به مواردی همچون کیفیت خدمات و رضایت مشتری، برتری عملیاتی و بهره‌وری، چابکی کسب و کار، ایجاد انگیزه و حس همکاری در کارکنان و مدیریت ریسک می‌پردازد.

به شکل‌های مختلفی می‌توان به مدیریت فرایند تجاری یا BPM نگاه کرد. BPM هم به عنوان یک متدولوژی برای بهبود کارایی از طریق انجام بهتر فرایندهای روزانه و هم به عنوان یک ابزار IT برای خودکارسازی و نظارت بر فرایندها تعریف می‌شود.

در بخشی از کتاب صحبت با تیم مدیریتی رده بالای شرکت در رابطه با BPM می‌خوانیم:

در عرصه جهانی اقتصاد، رقبای جدید به همراه مدل‌های تجاری جدید در هر گوشه ظاهر می‌شوند. این امر می‌تواند یک شبه رخ دهد و تمامی عادات و قوانین قبلی را از بین برده و اصول تجارت را متحول سازد. برای تداوم مزیت رقابتی و دوام کسب و کار شرکت باید قادر به پیش بینی این تغییرات و نشان دادن عکس‌العمل مناسب قبل از رقبا باشد.

اگر فرآیندهای شما مشخص و شفاف، مؤثر و با برنامه‌ریزی باشند، شرکت شما برای مبارزه با چالش‌های آتی بازار بهتر آماده خواهد شد. BPM با در اختیار داشتن چارچوب کاری محکم و گام‌هایی که به خوبی تعریف شده است، شما را برای کسب فرصت‌های جدید تجاری در موقعیت ایده‌آلی قرار می‌دهد.

کلمات کلیدی: مدیریت فرآیندهای سازمانی+pdf، مدیریت فرآیند کسب و کار pdf، مدیریت فرایند کسب و کار چیست؟، فرایند سازمانی چیست، مدیریت فرآیندهای سازمانی، bpms، مدل سازی فرآیندهای سازمان، بهبود فرایندهای سازمانی، تاریخچه bpm، چرخه bpm، مهارت های یک مهندس آی تی، چیزهایی که یک مهندس ای تی باید بداند، دانلود کتاب مدیریت، مدیریت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.