دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مدیریت زمان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مدیریت زمان

کتاب مدیریت زمان تألیف آکادمی مجازی باور مثبت، به بررسی آثار و نتایج مهم مدیریت زمان در زندگی می‌پردازد تا رسیدن به اهداف و موفقیت را برای همه‌ی افراد ممکن سازد.

مدیریت زمان با کاهش استرس و تنش موجب بهبود سلامت روحی و جسمی می‌شود. همچنین به شما کمک می‌کند با شناسایی کارهای مهم و اولویت‌ها، برخی از فعالیت‌های غیر ضروری را از لیست کارهای روزمره‌تان حذف کنید و به مسائلی بپردازید که در زندگی واقعاْ مهم هستند. مدیریت زمان از طریق حذف مزاحمت‌ها و زمان‌های تلف شده برای کارهای غیر ضروری، مدت زمان لازم برای انجام کارهای مفید را افزایش می‌دهد.

در بخشی از کتاب مدیریت زمان می‌خوانیم:

زمان یکی از مهم‌ترین منابع با ارزش زندگی انسان‌ها به شمار می‌ره. همه‌ی ما انسان‌ها خوب می‌دونیم که فقط یک‌بار متولد می‌شیم و یک‌بار فرصت زندگی کردن در زمانی محدود رو داریم. زمان تنها فرآیندیه که نمی‌شه اون رو متوقف کرد یا به عقب برگردوند. همین‌طور که عقربه‌های ساعت تیک تاک می‌کنن و جلو میرن زمان هم می‌گذره و این گذر زمان، گذشت عمر مارو هم در پی داره.

با گذشت زمان ما هر روز بزرگ و بزرگ‌تر می‌شیم و یکی از رسالت‌هایی زندگی برای انسان‌ها همین بزرگ شدن هستش انسان‌ها هرچی بیشتر عمر می‌کنن و لحظات بیشتری رو زندگی می‌کنن، بزرگ‌تر می‌شن و این بزرگ‌تر شدن یکی از واقعیت‌های زندگی هستش چون هر روز پخته‌تر می‌شه و بزرگ می‌شه و بیشتر خدارو در زندگیش می‌شناسه و قوانین دنیا رو بهتر درک می‌کنه.

برای موفقیت و بهره‌گیری از زمان و وقت زندگی‌مون ما باید به زمان تمرکز داشته باشیم و برای زمان حال و آینده خودمون برنامه‌ریزی دقیق و درستی انجام بدیم و منظم و با هدف پیش بریم. باید در زمان مناسب روی کارها و اهدافمون برنامه‌ریزی کامل داشته باشیم که بتونیم به نتیجه مطلوب و دلخواه‌مون برسیم. ما باید نسبت به زندگی فعلی خودمون جهت‌گیری خاصی داشته باشیم و با مدیریت زمان می‌تونیم این جهت‌گیری رو درکارهامون اعمال و پیاده‌سازی کنیم.

کلمات کلیدی: مدیریت زمان، دانلود کتاب مدیریت، اصول مدیریت زمان، تکنیک های مدیریت زمان، مدیریت زمان چیست، مدیریت زمان و برنامه ریزی، توانایی مدیریت زمان، مدیریت زمان و برنامه ریزی، اصول مدیریت زمان، مهارت های مدیریت زمان، مدیریت زمان چیست، مزایای مدیریت زمان، روش های مدیریتی، استراتژی مدیریت، موفقیت در زندگی، رسیدن به آرزوها، رسیدن به خواسته ها، رسیدن به هدف،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.