دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 200 نکته برای مدیریت ریسک با PertMaster

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 200 نکته برای مدیریت ریسک با PertMaster

کتاب 200 نکته برای مدیریت ریسک با PertMaster نوشته علی شهنوازی به مسئله ریسک که در همه پروژه‌ها وجود دارد می‌پردازد.

باید در نظر داشت که بعضی از پروژه‌ها دارای ریسک بیشتری می‌باشند، لذا ضروری است تأثیر ریسک‌های پروژه بر زمان و هزینه، کمّی سازی شده و توزیع ریسکی آن‌ها گزارش شود.

مدیریت ریسک پروژه مورد تاکید ISO 13000، ISO 55000 و PMBOK می‌باشد. پیشتر در مدیریت پروژه نرم افزار‌های پریماورا و MSP کاربرد داشتند ولی با تاکید بیشتر بر ویژگی تغییرپذیری پروژه‌ها و لحاظ نقش ریسک در تصمیم‌گیری‌ها جایگاه پرت مستر افزایش یافته است.

این نرم افزار که توسط شرکت oracle عرضه می‌شود توانایی لحاظ انواع ریسک شامل ریسک زمانی، ریسک هزینه، ریسک وجود، ریسک شاخه اختمالی و ریسک ارتباط را داشته و قادر هست در شرایط ریسکی نرخ بازده سرمایه گذاری و ارزش خالص حال پروژه را محاسبه نماید. از قابلیت‌های دیگر این نرم افزار ارائه WBS، نمودار گانت، مقایسه برنامه واقعی با برنامه مبنا می‌باشد.

کلمات کلیدی: مدیریت، دانلود کتاب مدیریت، ریسک، ریسک چیست، مدیریت ریسک، فرآیند مدیریت ریسک، انواع فرآیند مدیریت ریسک، مدیریت ریسک پروژه، مدیریت ریسک با PertMaster،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.