دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دقایق پایانی روز را باید چطور تمام کنیم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دقایق پایانی روز را باید چطور تمام کنیم

شاید اصلا تا به حال درباره آن فکر هم نکرده باشید…
شما در روز ساعاتی از پیش تعیین شده را کار می کنید. اکثر اوقات برای موفق شدن نصیحت هایی برای چگونگی شروع روز کاری و انجام بهتر کارها شنیده اید؛ اما شاید جالب باشد اگر بدانید، افراد موفق نه تنها به ساعات شروع روز کاری شان اهمیت زیادی می دهند، بلکه یکی از مهم ترین دقایق روزانه شان 10 دقیقه پایانی روز کاری شان است.

شما قرار است  کارهای مهمی که افراد موفق ) بدون کمترین تردید( در 10 دقیقه پایانی ساعات کاری شان انجام می دهند را می بخوانید. این  کارها از میان گفتگوها، نوشته ها و  مصاحبه هایی که از افراد موفق سراسر دنیا، گردآوری شده استخراج شده است.

پس نه تنها آنها را بخوانید بلکه به مدت 21 روز این کارها را در 10 دقیقه ساعات پایانی روز کاری تان انجام دهید تا تاثیر شگفت انگیزی را بر نتیجه و روند کارتان و مهم تر از همه روحیه کاری و روابط کاریتان  مشاهده کنید.

کلمات کلیدی: مدیریت زمان، دقایق پایانی روز، استفاده از دقایق پایانی روز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.