دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چهار هزار هفته: مدیریت زمان برای میراها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چهار هزار هفته: مدیریت زمان برای میراها

کتاب چهار هزار هفته: مدیریت زمان برای میراها نوشته‌ی الیور برکمن، از پرفروش‌های نیویورک‌تایمز با بیانی متفکرانه، جذاب و طنزآمیز به شما کمک می‌کند تا زمانتان را به بهترین نحو مدیریت کنید تا بهترین بهره را از زندگیتان ببرید.

اهمیت زمان‌بندی برای انسان‌ها در چیست؟ بشر موجودی است که همواره در ذهن و درون خودش برنامه‌های متنوع و زیادی دارد و برای انجام همه آن‌ها نیز به زمان نیازمند است! مشکل اصلی اینجاست که علاوه‌بر عمر کوتاه انسان، افکار بلندپروازانه و میل به کامل انجام دادن کارها هم، وقت زیادی از افراد می‌گیرد! به این صورت آدم‌ها خودشان را در شرایط خستگی و تلاش زیاد و البته اغلب بیهوده برای انجام حجم بیشتر کارها قرار می‌دهند. بدون آنکه نتیجه دلخواهشان را از آن بگیرند!

کتاب چهار هزار هفته (Four Thousand Weeks) به شیوه‌ای ساده و کاربردی، به شما می‌آموزد که چطور زمانتان را متناسب با تغییرات این روزهای جهان هماهنگ کنید و به فعالیت‌هایی که در ذهن دارید، برسید.

در بخشی از کتاب چهار هزار هفته می‌خوانیم

هرچه بیشتر برای پُربازده‌بودن تلاش کنیم، این احساس «اشتباه‌بودن» بدتر و بدتر می‌شود و انگار فقط باعث می‌شود امورِ واقعاً مهم را بیشتر و بیشتر پشتِ گوش بیندازیم. هر روز تلاش می‌کنیم کارها را «از سر بگذرانیم» تا از دستشان «راحت» شویم و نتیجه‌اش این است که از لحاظ ذهنی در آینده زندگی می‌کنیم و منتظریم روزی در آینده بالأخره نوبت به انجام‌دادن کارهایی که واقعاً می‌خواهیم برسد و در این حین نگرانیم که نکند در سطح مطلوب نباشیم، نکند انگیزه یا قدرت کافی برای همگام‌شدن با سرعت کنونی زندگی نداشته باشیم. مریلین رابینسون، مقاله‌نویس امریکایی، می‌نویسد: «جوهر زمان چیزی جز اضطرار تهی از شادی نیست.» بسیاری از ما عمرمان را صرف «آماده‌سازی خود و فرزندانمان می‌کنیم تا ابزاری برای رسیدن به اهدافی ‌باورناپذیرباشیم که هیچ‌جوره متعلق به ما نیستند.» تقلای ما برای حفظ تسلط بر همه‌چیز ممکن است به نفع یک کسی باشد؛ ساعت کاری بیشتر (و خرج‌کردن هر نوع درآمد اضافی برای خرید کالاهای مصرفیِ بیشتر) از ما چرخ‌دنده‌های بهتری در دستگاه اقتصاد می‌سازد.

کلمات کلیدی: مجموعه کتاب هایی برای احتمالاً تغییر، کتاب پرفروش آمازون، تغییر خود، رسیدن به موفقیت، پرفروش نیویورک تایمز، کتاب پرفروش، خودسازی، کمال گرایی، آرامش در زندگی، آرامش ذهن، ذهن آگاهی، مدیریت زمان،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.