دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب یک ثانیه پیش!

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب یک ثانیه پیش!

کتاب یک ثانیه پیش! نوشته‌ی نیما فاضلی، راه حل‌هایی کاربردی برای مدیریت زمان و وقت زندگیتان ارائه می‌دهد.

به این بیاندیشید که یک نفر به شما بگوید همین حالا یک میلیاردیم نانو ثانیه از زندگیتان سپری شده و سپس چند لحظه بعد پنج میلیاردیم نانو ثانیه دیگر نیز گذشته است. این رقم بزرگ نانو ثانیه که در حال از بین بردن عمر شماست به نظر کمی وحشتناک می‌رسد. هر لحظه‌ی زندگی از این ارقام بزرگ و غیر قابل خواندن وجود دارد که به سرعت در حال تلف کردن عمر می‌باشد. 

در بخشی از کتاب یک ثانیه پیش! می‌خوانیم:

انسان باید برای کسب روزی و درآمد تلاش کند، اما این تلاش نباید او را از خداوند دور نگه دارد و مشغول سازد. اطلاع از میزان درآمد فعلی شما و مقدار قرض و مانده هایتان همه مهم هستند. حتی حسابرسی و دقت در پس دادن یا گرفتن یک ریال از پول شما نزد دیگری در اولترین و مهمترین کاری است که باید به آن رسیدگی کنید. اما این حسابرسی پول‌ها گاه برای بسیاری از افراد دچار طعم شمارش می‌گردد و در نتیجه حسرت‌های فراوانی را به همراه دارد که باعث می‌شود وقتتان را به هدر بدهید.

امروزه با الکترونیکی شدن حساب‌های بانکی شما با چند ضربه می‌توانید آخرین مانده حساب خود را به راحتی مشاهده کنید اما تکرار این کار نه تنها ضرر دارد بلکه کار بسیار بیهوده‌ای‌ست. شاید در فکر خریدن وسیله‌ای باشید و نیاز دارید پول‌هایتان را جمع کنید. بزرگ‌ترین اشتباه اینجاست که ما بیشتر زمان هفته را به برنامه‌ریزی خرید همان وسیله اختصاص می‌دهیم. شاید بپرسید چگونه اینکار را انجام می‌دهیم؟ مشخص است با فکر کردن بیش از حد به اینکه از کجا بخریم، چگونه به آن جا برویم، چقدر در حسابمان پول داریم، اگر فلان شخص فلان مقدار قرض بدهد کدام بهتر است بخرم، فکر کردن به اینکه وسیله دوستمان از مدل ما بهتر است یا نه، مرور کردن سایر قیمت‌ها در سایت‌های گوناگون، تماس تلفنی، بازدید از مراکز و خلاصه هزاران فکر در سر داریم تا یک وسیله ساده را خریداری کنیم.

کلمات کلیدی: مدیریت زمان، دانلود کتاب مدیریت، اصول مدیریت زمان، تکنیک های مدیریت زمان، مدیریت زمان چیست، مدیریت زمان و برنامه ریزی، توانایی مدیریت زمان، مدیریت زمان و برنامه ریزی، اصول مدیریت زمان، مهارت های مدیریت زمان، مدیریت زمان چیست، مزایای مدیریت زمان، روش های مدیریتی، استراتژی مدیریت، موفقیت در زندگی، رسیدن به آرزوها، رسیدن به خواسته ها، رسیدن به هدف، دانلود رایگان کتاب مدیریت زمان pdf، مدیریت زمان و برنامه ریزی pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.