دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی تکنیک‌های مدیریت زمان به روش GTD

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی تکنیک‌های مدیریت زمان به روش GTD

کتاب صوتی تکنیک‌های مدیریت زمان به روش GTD اثر دیوید آلن برای افرادی پرمشغله با حجم کاری بالایی نوشته شده که یکی از بهترین کتاب‌های مدیریت زمان است.

مدیریت زمان یا Time Management، برنامه‌‌ریزی و دانستن تکنیک مدیریت زمان یکی از عوامل موفقیت در کسب و کار است که برای دستیابی به آن علاوه بر انجام دادن کارهای مهم در ابتدا و تمرکز به چیزهای دیگری نیز نیاز دارد.

افرادی که مشغله کاری زیادی دارند حتی تصور اینکه می‌توانند از زندگی لذت ببرند برایشان محال به نظر می‌رسد. اما واقعیت آن است که شما می‌توانید تمامی مسئولیت‌ها و وظایف خود را به بهترین وجه انجام داده و در کنار آن امور روزمره و خصوصی خود را نیز مدیریت کنید.

به نظر منطقی می‌آید که در ازای وقت و انرژی که صرف نموده‌اید،‌ به بیشترین بازده دست یابید و در این راستا سعی دارید کارها را بدون کمترین اتلاف وقت و با سرعت هر چه بیشتر به پیش ببرید. در ضمن اطمینان از اینکه کاری که هم اکنون در حال انجام آن هستید دقیقاً همان کاری است که باید در این لحظات انجام می‌دادید،‌ مایه‌ی آرامش شما خواهد بود.

کتاب تکنیک‌های مدیریت زمان به روش Getting Things Done در 5 مرحله‌ی ساده به شما کمک می‌کند تا روند اجرای کارهایتان را ساماندهی کنید.

کلمات کلیدی: مدیریت زمان، آموزش زمان بندی، آموزش مدیریت زمان، تکنیک های مدیریت زمان، مدیریت زمان چیست، مدیریت زمان و برنامه ریزی، روش های مدیریتی، توانایی های مدیریتی، توانایی مدیریت زمان، استراتژی مدیریت، David Allen، Getting Things Done،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.