دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه استرس خود را در امتحانات پایان ترم کنترل کنم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه استرس خود را در امتحانات پایان ترم کنترل کنم؟

هنگامی که فرد نسبت به کارآمدی، عملکرد، توانایی و استعداد خود در شرایط امتحان و یا در موقعیت هایی که درآنها مورد ارزشیابی قرار می گیرد؛ دچار نگرانی، تشویش و تردید می شود می گوییم که دچار استرس و اضطراب امتحان شده است. اضطراب نوعی احساس تعمیم یافته بسیار ناخوشایند و اغلب مبهم است که با یک یا چند احساس جسمی مانند تپش قلب، تعرق، سردرد، بی قراری همراه باشد.

- بسیار دیده شده است دانشجویانی که از لحاظ توانایی و استعداد یادگیری در سطح یکسانی می باشند، عملکرد تحصیلی متفاوتی را به هنگام امتحان و یادگیری مطالب قبل از امتحان از خود نشان می دهند.

شما در این کتاب می آموزید چگونه استرس خود را کنترل کنید و حتی از آن در جهت مثبت بهره بگیرید.

کلمات کلیدی: مدیریت استرس، کنترل استرس، درمان استرس، رسیدن به آرامش، کاهش استرس امتحان، موفقیت تحصیلی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.