دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب با استرس خداحافظی کنید

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب با استرس خداحافظی کنید

اگر در زندگی‌ شخصی و یا حرفه‌ی خود استرس مداوم و طولانی‌مدت را تجربه کرده باشید، به احتمال زیاد متوجه تأثیر آن بر فعالیت‌ها و سلامت جسمی و روحی‌تان شده‌اید برای جلوگیری از این تاثیرات منفی کتاب با استرس خداحافظی کنید بهترین راهکارها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بسیاری از افراد بدون آنکه برای کاهش استرس خود کاری انجام دهند، آن را تحمل می‌کنند و به پیامدهای آن توجهی ندارند. اگر شما نیز تاکنون کاری برای کاهش استرس خود نکرده‌اید، از همین امروز برای شناخت و مدیریت آن اقدام کنید.

در طول صد سال اخیر تحقیقات زیادی بر روی استرس انجام شده است. برخی از نظریه‌هایی که برای توضیح آن ارائه شده‌اند، اکنون کاملا جا افتاده و پذیرفته شده هستند. اما برخی دیگر هنوز در دست تحقیق هستند و گفت‌وگو بر سر آنها ادامه دارد. در طول این سال‌ها رقابت بین نظریه‌ها و تعاریف همواره وجود داشته است و دیدگاه‌های مختلفی مطرح شده‌اند و به شدت از آنها دفاع شده است.

چیزی که این وضعیت را پیچیده‌تر می‌کند این است که همه‌ی ما احساس می‌کنیم به صورت شهودی می‌دانیم استرس چیست؛ چرا که همه گاهی آن را تجربه کرده‌ایم. بنابراین تعریف استرس باید واضح باشد، اما اصلا اینگونه نیست.

کلمات کلیدی: استرس، روش های رسیدن به آرامش، دانلود کتاب روانشناسی برای استرس، نحوه مدیریت استرس، کتاب درمان استرس، روانشناسی استرس، مدیریت استرس، درمان استرس، روش کنترل استرس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.