دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب طراحی و اجرای تأسیسات جریان ضعیف

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب طراحی و اجرای تأسیسات جریان ضعیف

در کتاب راهنمای هنرآموز تأسیسات جریان ضعیف سعی شده است تا پاسخ فعالیت ها، تحقیق ها و مطالبی آورده شود که ممکن است برای هنرجویان علاقمند مورد توجه قرار گیرد.

تأسیسات جریان ضعیف نظیر دوربین مدار بسته، در این دسته بندی جای گرفته است. از UPS اعلام سرقت، اعلام حریق و سیستم طرفی درهای خودکار (اتوماتیک) نیز به دلیل استفاده بیشتر در این خانواده و ارتباط آن با سیستم های جریان ضعیف در این دسته بندی قرار گرفته است.
نویسنده ها: شهرام خدادادی، امیرحسین ترکمانی، محمدحسن اسلامی، علیرضا حجر گشت، محمدرضا سعیدی، نقی اصغری آقا باقر، محمدعلی علی نژاد، مجتبی انصاری پور (اعضای شورای برنامه ریزی) محمد لطفی، محسن صانعی، علی علیجانی، علیرضا حجر گشت، مجتبی انصاری پور

کلمات کلیدی: تأسیسات جریان ضعیف، تاسیسات جریان ضعیف، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.