دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تاکتیک های بازاریابی اینترنتی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تاکتیک های بازاریابی اینترنتی

کی از مهمترین مهارتهای انسان امروزی در این فضای پیوسته در حال تغییر و حرکت باید مهارت پیوسته آموختن باشد. در دنیای ما آن قدر دانش و شرایط و فضا به سرعت تغییر می کند که نمی شود برای آموختن هر چیزی، زمان زیادی در نظر گرفت.
یا به شکل دیگر بگوییم علم و تکنولوژی بر ثانیه سبقت میگیرد.این نوع از آموزش بازاریابی را آموزش ساندویچی می گویند. یعنی سریع، زود، فشرده، ساده و به میزان نیاز. این کتاب سعی دارد خیلی کوتاه و مختصر در زمینه فروش اینترنتی تجربه های نویسنده را با شما کاربران به اشتراک بگذارد.

به راستی بی سوادان قرن 21 ، کسانی نخواهند بود که خواندن و نوشتن نمیدانند، بلکه کسانی هستند که نتوانند یاد بگیرند یا یاد دهند، آنچه یاد گرفته اند را فراموش کنند و مطالب جدید یاد بگیرند. برای نیل به بازده بالا باید با برنامه، در مورد آموزش سرمایه گذاری شود.

در این کتاب شما با دیدگاه های بازاریابی اینترنتی بیشتر آشنا می شوید، و سوالاتی که شما به عنوان یک مدیر کسب و کار دارید را جواب می دهد. این کتاب کوچک اما ارزشمند، در عین اینکه کوشیده است نکات تکنیکی و کاربردی در بازاریابی اینترنتی را به شما آموزش دهد، در جای جای این کتاب، اخلاق حرفه ای و تخصصی و اصول اثربخشی این تکنیک های ارزشمند را برایمان خاطر نشان کرده است.

کلمات کلیدی: تاکتیک های بازاریابی اینترنتی، روش های بازاریابی، بازاریابی اینترنتی چیست، ایمیل مارکتینگ، روش های کسب درآمد اینترنتی، نقش رسانه های اجتماعی در افزایش فروش، اصول بازاریابی، افزایش فروش اینترنتی، بازاریابی ایمیلی و رسانه های اجتماعی، نقش سئو در بازارابی، دانلود کتاب بازاریابی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.