دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ملکه کئوک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ملکه کئوک

کتاب ملکه کئوک اثر فرانک بائم که توسط اسماعیل پورکاظم ترجمه و تدوین شده و به تصاویر متعدد و مناسبی آراسته شده است، می‌کوشد تا ارزش‌های انسانی از جمله پایبندی به عهد و پیمان‌ها و دوری گزیدن از رفتارهای غیر متعارف را برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان بازگو نماید.

وفا و پایبندی به عهد و پیمان در قصه‌ها:

پایبندی به عهد و پیمان‌های مکتوب و غیر مکتوب می‌تواند ارزش و اعتبار هر فرد، سازمان و یا کشور را تعیین نماید. 

وفای به عهد و برقرار ماندن بر قول و قرارهای فی مابین آنچنان اهمیت دارد که افراد غیر ملزم به آن را به اشخاص بی اعتبار و غیر قابل اعتماد تبدیل می‌سازد. 

در برخی اعتقادات مذهبی عنوان شده است که وفای به عهد و پرهیز از دروغگویی و ریاکاری جزو الزامات آن محسوب می‌شوند. 

در بعضی دیگر از ادیان و مذاهب چنین بیان شده است:

مؤمنین می‌توانند هر پیمانی را بجز پیمانی که با خداوند بسته اند، بشکنند و گناهی بر آنان نخواهد بود. در این رابطه نیز نمونه‌های بسیاری مبنی بر شکستن پیمان‌های منعقده حتی انواع مکتوب آن به بهانه‌های واهی در بین رهبران اصلی آن وجود دارند. 

در آداب و سنن کهن که اینک تبدیل به ضرب المثل شده اند، چنین آمده است: "مرد است و قولش"
و یا اینکه می‌گفتند: فلانی فرد معتبری است آنچنانکه حرفش سند است. 
و یا اینکه : فلانی ریش یا سبیل گرو گذاشته است و هیچگاه از حرفش بر نمی‌گردد. 

تمامی این موارد می‌رسانند که قراردادهای مکتوبی که امروزه به اشکال رسمی و غیر رسمی منعقد می‌گردند، جملگی برای رسمیت بخشیدن بر پایبندی اشخاص به قول و قرارها می‌باشند زیرا از طرفی ارزش‌های انسانی در عصر ماشین تضعیف گردیده‌اند و در ثانی کثرت قراردادها و پیمان‌ها آنچنان است که موارد مطروحه در آن‌ها ممکن است از یاد بروند و در نتیجه توسط طرفین نقض گردند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب داستان کودک، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، داستان نوجوان، دانلود کتاب کودک، داستان بچگانه، داستان کودک، داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، کتاب ملکۀ کئوک، The Queen Of Queek، Frank Baum،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.