دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF خلاصه روابط حرکت پرتابی در امتداد قائم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی خلاصه روابط حرکت پرتابی در امتداد قائم

در این کتاب سعی شده است تا خلاصه ی روابط مربوط به مبحث سقوط آزاد و حرکت پرتابی در راستای قائم ، به همراه نمونه سوالات مربوط به هر رابطه،  توضیح داده شود.  این کتاب می تواند برای دانش آموزان سال دوم تجربی و ریاضی و دانش آموزان پیش تجربی و ریاضی  که برای کنکور آماده می شوند ، مورد استفاده قرار گیرد. در بخش پایانی این کتاب 35 مثال امده است که کاملا به صورت تشریحی حل شده است و طریقه کاربرد روابط ذکر شده توضیح داده شده است. امید است از این کتاب بهره ی لازم را ببرید.

 

کتاب شامل 5 فصل می باشد.

فصل اول :  شتاب گرانش زمین

فصل دوم : معادلات حرکت پرتابی جسم در امتداد قائم به سمت پایین 

فصل سوم : معادلات حرکت پرتابی جسم در امتداد قائم به سمت بالا

فصل چهارم : نمودارهای تقریبی حرکت ، سرعت و شتاب برای پرتاب در امتداد قائم

فصل پنجم : مثال های حل شده (35 مثال حل شده ی به صورت کاملا تشریحی)

کلمات کلیدی: خلاصه روابط مبحث سقوط آزاد، خلاصه روابط حرکت پرتابی، روابط حرکت پرتابی در امتداد قائم، معادلات حرکت پرتابی، فیزیک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.