دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هوس‌های سرخ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هوس‌های سرخ

کتاب هوس‌های سرخ نوشته‌ی کوروش رستگار، سعی دارد تا با مرور پژوهش‌های انجام شده در حیطه‌ی روانشناسی جنسی، به بررسی چندین رفتار جنسی در دو جنس و ارتباط آن‌ها با یکدیگر بپردازد.

زنان، تغییرات و نوساناتی را در ترجیحات و رفتارهای جنسی‌شان و همگام با چرخه قاعدگی نشان می‌دهند. بدین صورت که در مراحل مختلف چرخه قاعدگی، از نظر جنسی، خصایص چهره‌ای، بدنی و رفتاری متفاوتی را در مردان، جذاب می‌یابند. این نوساناتِ مرتبط با چرخه قاعدگی، شامل احتمال خیانت زناشویی نیز می‌شود. از طرف دیگر، میزان انعطاف‌پذیری جنسی در زنان بیشتر است. بدین معنی که آن‌ها در شرایط زمانی و مکانی متفاوت، تغییرات بیشتری را در نگرش‌ها، ارزش‌ها و رفتارهای جنسی‌شان نشان می‌دهند. مسائل جنسی با مسائل زیبایی شناختی ما آدمیان، پیوند گسست ناپذیری خورده‌اند.

در پایان بخش اول این کتاب، نویسنده، به بررسی مطلوبیت یا عدم مطلوبیت نظام‌ها و سبک‌های مختلف ارتباطی بین دو جنس و هماهنگی آن‌ها با واقعیت‌های روانی - زیستی دو جنس می‌پردازد. در بخش دوم کتاب، فصول متعددی قرار دارند که هر یک، ارتباط یافته‌ها و نظریات روانشناسی تکاملی را با سایر موضوعات و مفاهیم مهم اجتماعی، حقوقی، اخلاقی، روانشناختی و جنسی، با تمرکز بر مسائل جنسی، مرور می‌کند. عشق، ازدواج، تعارضات و خیانت زناشویی، قانون، اخلاق، مذهب و فمنیسم از آن جمله‌اند. در فصل آخر، شما به تعدادی از دلایل هشیار و ناهشیاری که باعث بروز مقاومت در ما نسبت به پذیرش حقایق علمی و از جمله یافته‌های روانشناسی جنسی تکاملی می‌شوند، پی می‌برید. همه فصول، به طور جذاب و روان نوشته شده‌اند و قطعاً هر کدام از آن‌ها، جواب تعدادی از سؤالات شما در زمینه‌های مختلف را می‌دهند.

کلمات کلیدی: روانشناسی زیبایی، هوس و خیانت، انحرافات جنسی، انعطاف پذیری جنسی، تعارضات زناشویی و خیانت، تفاوتهای دو جنس در رفتارهای جنسی، چرخه قاعدگی، کورش رستگار، خیانت، رفتار جنسی، ارتباطات پیش از ازدواج، عشق، زناشویی، فمنیسم، روانشناسی جنسی، روانشناسی جنسیت pdf، تفاوت زن و مرد از نظر روانشناسی pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.