دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب درود بر عشق

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب درود بر عشق

کتاب درود بر عشق نوشته‌ی محمدرضا زادهوش، اثری در مورد کالبدشناسی عشق است. تلاشی برای زنده کردن عشق و دوستی و احیای واژه عشق در زمانه‌ای که این واژه معنای حقیقی خود را از دست داده است.

عشق در روزمرگی‌ها می‌میرد. نخستین گام، بیرون کشیدن خود از دست روزمرگی است. کار زیاد فرصت عشق الهی را از ما می‌گیرد. عشق یک مبنا و یک پیش‌نیاز است، بدون آن کارهای بسیاری انجام می‌شود؛ ولی همگی نادرست. نتیجه کار بدون عشق چیزی جز نفرت‌افزایی نیست. عشق یک نیروی نهفته است که مسافر جاده عشق می‌تواند از آن استفاده کند.

در بخشی از کتاب درود بر عشق می‌خوانیم:

خانواده کوچکی را می‌توانی ببینی که هرکس به دیگری غر می‌زند. ممکن است این غر زدن‌ها در خانوادهای دیگر، غلیظتر باشد، یا جای دیگر به دعوا بینجامد، یک خانواده ممکن است گاهی از همدیگر تعریف‌های زورکی داشته باشند، و خنده‌های عصبی را چاشنی کنند. همه این‌ها یکی است، و بیشتر خانواده‌ها این گونه‌اند. هر کسی یک جور غر می‌زند. غر زدن آقایان به گونه‌ای است که مورد تأیید دیگران قرار می‌گیرد. من اگر مردانه در جمعی مردانه غر بزنم، کسی ملامتم نمی‌کند. ناک زدن، نالیدن، همه این‌ها می‌تواند از جنسی به جنسی دیگر، و از سنی به سن دیگر، تغییر کند. همه این شکوه‌ها نابودکننده شکوه عشق است.

کلمات کلیدی: عشق، عشق چیست، متن عشق، معجزه عشق، اصل عشق، عشق واقعی، قدرت عشق، خواص عشق، متن در مورد عشق، متن ادبی در مورد عشق، متن کوتاه در مورد عشق، مطالب روانشناسی، دانلود رایگان کتاب درود بر عشق، دانلود pdf کتاب درود بر عشق،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.