دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 دانلود کتاب صوتی کمکم کن!

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی دانلود کتاب صوتی کمکم کن!

ماریان پاور در کتاب صوتی کمکم کن! با جستجو در بی‌شمار کتاب‌های خودسازی مهم‌ترین و عملی‌ترین توصیه‌های آن‌ها را ارائه می‌دهد.

کتاب صوتی کمکم کن! روایتی‌ست از جستجوی یک‌ساله‌ی ماریان پاور برای کشف میزان اثرگذاری کتاب‌های انگیزشی. او تصمیم گرفت هر ماه یک کتاب از این ژانر را در دست بگیرد و به توصیه‌های آن‌ها عمل کند. برای این که بدانید نتیجه چه شد و پاسخ سوال او چه بود، به شما پیشنهاد می‌کنیم به کتاب صوتی کمکم کن! گوش بسپارید. اگر شما هم در زمره‌ی کسانی قرار می‌گیرید که از کتاب‌های خودسازی و روان‌شناسی نتیجه‌ای دریافت نمی‌کنند، باید به شما بگوییم پیش از آن که کتاب مشابه دیگری در دست بگیرید، این اثر را مطالعه کنید.

در بخشی از کتاب صوتی کمکم کن می‌شنویم:

تمرکز کن ماریان! تمرکز کن.

کنار در مرد لاغراندام و رنگ‌پریده و کت‌وشلوارپوشی ایستاده بود. او خوش قیافه بود اما نه خیلی. چهره‌اش خسته و کوفته بود. مطمئن نبودم درباره من چه فکری می‌کرد اما من خستگی و کلافگی چهره‌اش را دوست داشتم. در حالت عادی حتی نمی‌توانستم به پسری که از او خوشم آمده لبخند بزنم چه برسد به این که سر حرف را با او باز کنم.

کلمات کلیدی: خودسازی، شادی، کتاب خوشبختی لعنتی، کتاب کمکم کنید، کتاب پرفروش، کتاب پرفروش روانشناسی، راه و رسم زندگی، رسیدن به خواسته ها، تغییر زندگی، موفقیت در زندگی، خاطرات، دانلود کتاب زندگی نامه،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.