دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کاوشی در اعماق

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کاوشی در اعماق

کتاب کاوشی در اعماق نوشته‌ی محمدرضا زادهوش، مطالبی روانشناسی درباره‌ی خودشناسی دربردارد. خودشناسی، پرداختن به زندگی، دوری از سطح و یافتن گوهر زندگی در ژرفای وجود است.

انسان، پژوهش درباره خود، خودی را که در دسترس‌ترین است، رها کرده، و به پژوهش درباره گذشته‌های دور و آینده نارسیده پرداخته است. حاصل، به دست آوردن اطلاعات فراوان درباره چیزهایی است که به کار زندگی نمی‌آید، و دست‌یابی به مدارک و القابی که ناخود را فربه و خود را لاغر می‌کند. محروم شدن از زندگی، و سرگردانی در بیابان سوزان ناآگاهی، ویژگی انسان امروز است.

در بخشی از کتاب کاوشی در اعماق می‌خوانیم:

انسان‌ها از لذتی به سوی لذتی دیگر حرکت می‌کنند. گاه در آن می‌مانند، و پافشاری می‌کنند، تا روزگار، آن‌ها را جدا کند، و یا خود، از آن جدا می‌شوند. آدم‌هایی هستند که از وضعیت خود، لذت می‌برند؛ چون واقعاً لذت دارد، آدم‌هایی هستند که وضعیت آن‌ها چندان خوب نیست؛ ولی از آن، لذت می‌برند. روزی موقعیت همه این‌ها از میان می‌رود، گیرم که موقعیت آن‌ها به مرگ متصل شود، بیماری، میان لذت آنان نیاید؛ ولی مرگ خواهد آمد. هرجور که حساب کنی، لذت عارف، چیز دیگری است، لذت بردن‌های رقت‌بار نیست.

کلمات کلیدی: خودشناسی، خودسازی، تغییر زندگی، تغییر خود، تغییر در خود، تغییر در زندگی، چگونه خود رابشناسیم، مهارت های زندگی، کتاب خودشناسی pdf، بهترین کتاب خودشناسی، کتاب خودسازی، خودشناسی pdf، شناخت خود، شناخت شخصیت خود، راه شناخت خود چیست، مراحل شناخت خود، بهترین کتاب در مورد خودشناسی، چگونه به خودشناسی برسیم، دانلود رایگان کتاب کاوشی در اعماق، دانلود pdf کتاب کاوشی در اعماق،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.