دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راز دختران موفق

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راز دختران موفق

کتاب راز دختران موفق از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز نوشته‌ی کارا الویل لیبا، از زندگی زنان تحسین برانگیز و موفق صحبت می‌کند و نشان می‌دهد که چطور می‌توان با چند راهکار به زنی تاثیرگذار در جهان تبدیل شد.

این روزها نظاره‌گر پدیده‌ای شگفت‌انگیز هستیم؛ بخشی از زنان در سرتاسر جهان راز و رمز موفقیت در زندگی و شغل خود را یافته‌اند و هر روز تعدادشان افزایش می‌یابد. آن‌ها به رمزی جادویی دست پیدا کرده‌اند: این زنان مثبت‌اندیش هستند، پشتیبان یکدیگرند و باور دارند که می‌توانند به تمامی خواسته‌هایشان برسند. کتاب راز دختران موفق (Girl Code) درباره‌ی این زنان است.

در بخشی از کتاب راز دختران موفق می‌خوانیم:

آن‌چه زنان کارآفرین موفق را از زنانی که فقط رویاپردازی می‌کنند، جدا می‌سازد این حقیقت است که زنان موفق وقت را هدر نمی‌دهند. آنان، برای تحقق رویاهایشان، سر از پا نمی‌شناسند. آنان منتظر نمی‌مانند تا فردی پیدا شود و فرصتی برای پیشرفت را کادوپیچ به آنان هدیه دهد. آنان از جایشان بلند می‌شوند و فرصت‌هایی برای خودشان می‌آفرینند. آنان همان ایمیل مهم را ارسال می‌کنند. همان تلفن ضروری را می‌زنند. آنان هزاران‌بار تلاش می‌کنند. به‌جای پذیرش شکست، سخت‌تر می‌کوشند.

کلمات کلیدی: موفقیت شغلی، موفقیت شخصی، خرید کتاب راز دختران موفق، خرید کتاب راز دختران موفق اثر کارا الویل لیبا، قیمت و خرید کتاب راز دختران موفق، پرفروش ترین نیویورک تایمز، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، موفقیت زنان، زنان موفق جهان، زنان موفق، زنان کارآفرین، مدیریت کسب و کار، موفقیت در کسب و کار، تغییر نگرش به زندگی، خودباوری در زنان،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.