دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پایش سلامت سازه‌های بتنی و روش‌های نوین طراحی سازه

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پایش سلامت سازه‌های بتنی و روش‌های نوین طراحی سازه

کتاب پایش سلامت سازه‌های بتنی و روش‌های نوین طراحی سازه نوشته‌ی ایمان الیاسیان، شیوه‌ی نظارت بر وضعیت سازه‌های عمرانی و روش‌های جدید برای طراحی و ساخت را مورد بررسی قرار می‌دهد.

پایش سلامت سازه‌ها در دهه‌های اخیر به دلیل افزایش نیاز به پایش دایم سازه‌های بزرگ به زمینه تحقیقاتی مناسب تبدیل
شده است. شناسایی آسیب در یک سازه از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا کشف زود هنگام آسیب می‌تواند از خرابی فاجعه بار سازه جلوگیری کند.

شناسایی آسیب بدون نیاز به تخریب سازه با استفاده از پاسخ‌های فرکانسی توجه علاقمندان زیادی را در دهه اخیر به خود جلب کرده است. زیرا تغییر در مشخصات فیزیکی سازه‌ها مثل سختی و جرم و میرایی به علت آسیب، پاسخ‌های فرکانسی سازه را تغییر می‌دهد.

در بخشی از کتاب پایش سلامت سازه‌های بتنی و روش‌های نوین طراحی سازه می‌خوانیم:

اصل اساسی بیشتر روش‌های شناسایی آسیب این است که آسیب موجود در سازه‌ها، خواص سختی، جرم و خواص استهلاک انرژی سیستم را که با استفاده از پاسخ دینامیکی اندازه گیری شده سیستم به دست می‌آید، تغییر خواهد داد. این شناسایی می‌تواند برای در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی انجام شود تا در صوررت لزوم برای کار تعمیر و نگهداری سازه برنامه ریزی کنیم. بطور سنتی برای شناسایی آسیب در سازه‌های عمرانی از بازرسی‌های چشمی استفاده می‌کنند. اما
تشخیص آسیب در سازه‌های بزرگ به روش بصری محیطی امری هزینه بر و غیر موثر به حساب می‌آید.

کلمات کلیدی: انواع سازه های مدرن، انواع سازه ها pdf، انواع سیستم های سازه ای، سلامت سازه های بتنی، دوره پایش سلامت سازه، تحلیل سازه، طراحی سازه، سازه بتنی، سیستم های سازه ای مدرن، سیستم های سازه ای جدید، کاربرد بتن، مقاومت بتن، تعریف بتن، طرز تهیه بتن، انواع بتن pdf، کتاب بتن، ساخت بتن، دانلود کتاب تخصصی عمران، دانلود کتاب عمران، ساخت انواع سازه، مهندسی عمران، انواع سازه، تعریف سازه، تحلیل سازه ها pdf، سازه های عمرانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.