دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش پلاگین AutoRebar برای ترسیم دیتیل های سازه بتنی در اتوکد

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش پلاگین AutoRebar برای ترسیم دیتیل های سازه بتنی در اتوکد

در این قسمت برای دوستان سازه ای پلاک-این AutoRebar را آموزش و معرفی می کنم تا با ابزارهایی که در اختیار شما می گذارد به ساده گی دتیل های سازه بتنی را ترسیم کنید. این پلاگ-این توانایی ترسیم انواع میله گردها، خاموت ها، خرک و سنجاقت و هر فرمی که از میله گرد استفاده می شود را دار می باشد و حتی می توانید Polyline را به میله گرد تغییر دهید. با ابزارهایی که دارد جزئیات را ترسیم کنید و در انتها لیست و فری از میله گردهای ترسیمی با تعداد و وزن و ... را با یک کلیک در اختیار شما قرار میدهد.

AUTOREBAR : با کلیک کردن بروی این آیکن بارگذاری و فعال کردن plug-in در فایل جاری را امکان پذیر می کند. در حقیقت باعث می شود تا شما زمانی که واقعا به ابزارهای AUTOREBAR نیاز پیدا کردید فعال کنید تا نرم افزار اتوکد از عملکرد و سرعت بهتری استفاده شود.

 REBAR: با این ابزار می توانید میله گرد های جدید و دینامیک ترسیم کنید. این ابزار مانند دستور Polyline عمل می کند فقط بعد از انتخاب این دستور ایتدا قطر میله گرد را وارد کنید و سپس ترسیم را اداه دهید.

و...

کلمات کلیدی: آموزش ترفند های رایانه ای، آموزش پلاگین، سازه های بتنی، آموزش پلاگین AutoRebar، مهندسی عمران، دانلود کتاب عمران، آموزش پلاگین اتوکد،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.